Oletko järjestänyt akkarisi jotenkin? Esim. vuosikerroittain?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Itse en ole. Paitsi 80-luvun lehdet, jotka sain tädiltäni. (18 kansiollista). Mutta ne olivat jo järjestyksessä. Muut n. 500 sataa lehteä, joista osa on kansioissa, ovat aivan sekaisin. Niinpä se ei ole mikään pikkuhomma rueta ettimään juuri sitä jatko-osaa... Tämän takia olen esim. Don Rosan tarinat erotellut ja laittanut jatko-osat yhteen. (minulla on kaikki Don Rosan akkareissa ilmestyneet tarinat)

Lisäksi omat suosikkini ja harvinaisuudet olen erotellut. Esim. joitakin Carl Barksin klassikoita.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

ne ovat järjestyksessä vanhasta uuteen (tällä hetkellä sekasotku, kaikki taskarit hyllyissä miten sattuu)

Vierailija

Minulla on kaikki lehdet numerojärjestyksessä, vuodesta -84 lähtien, punaisissa Aku Ankka kansioissa. Niitä kansioita onkin vain 2 hyllyä täynnä... ;^) Sitten on näitä erinäisiä vain jostakin kummallisesti meille ilmestyneitä lehtiä ties miltä vuodelta (ennen vuotta -84) niin ,niitä on vielä 5kansiota... Sitten on vielä taskukirjat... KAMALASTI SARJAKUVIA!

Vierailija

Itse lajittelen kaikki akkarini !! Minulla on muutama laatikollinen edelliseltä vuosisadalta mummon ja isän vanhoja lehtikansioita ja muutama vanha taskukirjakin, vanhin on numero 10 " Roope näkee punaista ". Onko kenelläkään muuten mitään tietoa, miten saisi ostettua 2-3 vuotta sitten ilmestyneitä Roope-setä lehtiä ja taskareita ?

Vierailija

Tottakai(ainoat huoneessani järjestyksessä olevat asiat), akkarit numerojärjestyksessä niissä pystyssä olevissa avonaisissa laatikoissa ja taskukirjat ja roopesedät siistissä numerojärjestyksessä kaapissa. Kovakantisia on senverran vähän, että ne on miten sattuu.

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Vuosien 2002-2007 lehdet on sikin sokin ja sekaisin yhdessä isossa laatikossa ja pinoissa... Vuoden 2008 lehdet ovat samassa pinossa järjestyksessä.(ykkönen alimpana, sitten kakkonen, kolmonen jne.) Taskarit ovat hyllyssä numerojärjestyksessä ja kovakantiset niiden ilmestymisjärjestyksessä.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Mulla on kaikki vuosi järkäs paitsi 80 luku on pinossa silleen että vanhin alimpana ja uusin ekana(siis vuosissa ja sitte ne numerot on silleen että voi lukee jatkiksii), sama juttu 70 luvun ja 60 luvun lehdillä. Osa mun lehdistä on kansiossa järjesdtyksessä.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Minun armaat Akkarini ovat somasti järjestyksessä kaapissa. Näin on siis helppo löytää oikea vuosi tai jatkosarja. Minulla ei kansioita ole, niihin tämä perhe ei rahojansa laita, vaan ne ovat sellaisessa - no mikä hiivatti se nyt on - sellaisessa niin kuin pystyssä olevassa, kapeassa laatikossa, jossa pidetään jotain papereita tai kansiota. Hyvä, jos joku ymmärsi edes 3% tuosta selostuksesta, but anyway, sellaisessa Akkarini kuitenkin ovat.

Vierailija

Kansioissa on mitä on vanhoja vanhoja, uudempia 2000 luvun Akkareita en oo kansioihin tunkenu mutta pari kertaa järjestelly aikajärjestykseen muttei ne kauaa pysy.

Muut Ankkajulkaisut ovat siistissä aikajärjestysrivissä.

Vierailija

Minulla on akkarit kansioissa päivämäärän mukaisesti ja taskarit numerojärjestyksessä,roopesedät taas.. heh

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kaikki akkarit vuodesta 1992 lähtien järjestyksessä (kansioissa)myös taskarit ja Roope-sedät järjestyksessä.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat