Serranon Perhe

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Katsooko kukaan Serranon Perhe- ohjelmaa. Minä olen seurannut tätä sarjaa jo vuoden ja fanitan sitä tosi paljon.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

En ole katsonut tai no... meinasin katsoa sitä netistä ja aloitinkin katsomisen, mutta ei se minua oikein kiinnostanut (tai sitten en silloin jaksanut katsoa sitä).

Monelta se tulee TV: stä, jos sittenkin katon sitä?

Vierailija

Serranon perhe on tosi hyvä ohjelma! Saa nauraa toilailuille ja ne elää ihan kreisiä elämää. Alusta asti olen seurannut, mutta en ole nähnyt kaikkia jaksoja. Harmi kun se jäi nyt tauolle ja tulee vaan ne kesäseet uusinnat telkasta.

Vierailija

Siru05 kirjoitti:

los serrano duck kirjoitti:Serrano on paras ohjelma! :) :) :)

Niin onkin :D :D :D Onko teillä serrano-boxeja? Mulla ei oo mutta haluaisin niitä

Minulla on 3 Serrano-boxia! :)

Vierailija

Serranon Perhe on sarja jota en voi käsittää. Ne hölöttää niin ärsyttävästi Espanijaa, että tulee aina raivostuttava olo, kun sitä katsoo. Ja saan aina kärsiä kun veljeni katsoo ohjelmaa lähes aina ... :,( Sama juttu minulla on Simpsoneissa.

Vierailija

Hanhihannu kirjoitti:Serranon Perhe on sarja jota en voi käsittää. Ne hölöttää niin ärsyttävästi Espanijaa, että tulee aina raivostuttava olo, kun sitä katsoo. Ja saan aina kärsiä kun veljeni katsoo ohjelmaa lähes aina ... :,( Sama juttu minulla on Simpsoneissa.

Siihen hölöttämiseen tottuu.Veljesi on viisas , kun katsoo Serranoa!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat