Kissat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

pidättekö kissoista? minä pidän. meillä on kaksi kissaa. niiden nimet on pipsa ja pekka. pipsa on yksitoista viikkoinen ja pekka on viisi vuotta.

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

En oikei tykkää kissoista olen allerginen mutta olen aina halunnut koiraa mutta sekään ei ole mahdollista...

Vierailija

Onhan ne ihan kivoja. Minulla on Helmi kissa, joka on 3 vuotias. Helmin väri on pelkkä musta. Ja tätä aihetta ei olisi välttämättä tarvinnut tehdä, koska onhan täällä jossakin se Lemmikit keskustelukin.

Vierailija

Otan osaa kaikille joilla on ollut sydänsuruja!!

Mulla on kaks kissaa. Niiden nimet on Leo ja Jimi. Leo me löydettiin ojasta, ja se oli niiiiiiiiin pieni, että se ei edes ollut luovutusisässä. Jimi me nähtiin kerran pihassa ja sanottiin sitä Laikuksi. Olimme sitten hänen omistajan ylioppilasjuhlissa ja Jimi "Laikku" oli siellä. Kysyimme hänen nimeään ja se oli Jimi. Leo on melkein kokonaan musta. sil on kaulas ja kuonon kohal vähä valkosta ja tassuissa. Jimi on valkoinen ja sillä on mustia täpliä. Jimi on 11-12v Leo on 3v (tiedetään ikä siitä, että se oli ihan varmasti 0v, kun me se löydettiin.) Meillä oli vielä n. 2 kk sitten ruskea kissa jolla oli mustia raitoja ja pieni valkoinen laikku. Sen nimi oli Tupu. Mut se jäi auton alle :( Se oli vuoden vanha vasta. Tupun sisko, Kurre jouduttiin lopettamaan, koska sillä oli joku vakava hormorin häiriö. Sitten on ollut Milli ja Molle, molemmat jäivät auton alle, ja sitten on ollu Manda tai joku, ja sekin tais jäädä auton alle. Bella jäi auton alle. Sillä oli kaksi pentua, Zara, se vietiin serkulle, Mindy, katosi :( Siinä tarinat kaikista kissoista, joita meillä on ollut (on meillä varmaan enemmänkin ollut, mutta en muista.)

Vierailija

Pidän kissoista, ja omistankin yhden kattuskan: 4 ja puoli vuotiaan Töpön. Tarkemmat selostukset löytyy "Lemmikit"-topicista, joka näyttää jo aikapäiviä sitten valuneen johonkin monen sivun päähän. Tämänkin olisi kyllä sinne voinut kirjoittaa, ettei tule hirveän paljon näitä samanlaisia keskusteluita.

aku ankka fani kirjoitti:meillä on kaksi kissaa. niiden nimet on pipsa ja pekka. pipsa on yksitoista viikkoinen ja pekka on viisi vuotta.

Minkä rotuisia? Muistakaas muuten, että kissojen luovutusikä on vasta 12 viikkoa ; )

Vierailija

Tykkään kissoista. Meillä oli yksi kissa se oli maatiaiskissa. Mutta se jouduttiin lopettamaan jo 6 vuoden iässä. Se oli löytökissa.

Vierailija

Tapsa99 kirjoitti:Meillä on 2 kuukautinen kissanpentu nimeltä Toivo. Ostettiin viime syyslomalla, eli pari viikkoa sitten. Sen väri on Musta-valko-oranssi.

Onpa erityisen kuuloinen väritys. Varmaan kaunis kissa. (:

Nuno kirjoitti:Tykkään kissoista. Meillä oli yksi kissa se oli maatiaiskissa. Mutta se jouduttiin lopettamaan jo 6 vuoden iässä. Se oli löytökissa.

Voii : ( otan osaa. Oliko lopetuksen syynä sairaus, vai joku muu?

Löytökissoista tulikin mieleen, että on se kyllä ihmeellistä, kun jotkut ihmiset hylkäävät kissoja luontoon. Eihän kissa selviä Suomen kylmässä talvessa. Onneksi on niitäkin jotka välittävät kissoista, ja pelastavat niitä turvaan ulkoa kylmästä : )

Vierailija

Nuno kirjoitti:Se lopetettiin kahden kasvaimen takia. :(

Meidän koira jouduttin lopettamaan samasta syystä.

Oli mukava tulla kotiin ja etsiä Topia(kora) ympäri taloa...

Myöhemmin selvisi, että isä oli vienyt sen SALAA lopetettavaksi.

Oli sen jälkeen aika mukava olo :(.

Minulla on vielä lompakon taskussa kuva siitä koirasta.

Anteeksi, että kirjoitin tämän koira tarinani tänne kissa

topicciin, toivottavasit ette suutu.

Vierailija

Kaljakori kirjoitti:

Meidän koira jouduttin lopettamaan samasta syystä.<br />

Oli mukava tulla kotiin ja etsiä Topia(kora) ympäri taloa...<br />

Myöhemmin selvisi, että isä oli vienyt sen SALAA lopetettavaksi.<br />

Oli sen jälkeen aika mukava olo :(.<br />

Minulla on vielä lompakon taskussa kuva siitä koirasta.<br />

Anteeksi, että kirjoitin tämän koira tarinani tänne kissa<br />

Voih. Osanotot.

Vierailija

Kaljakori kirjoitti:

Meidän koira jouduttin lopettamaan samasta syystä.<br />

Oli mukava tulla kotiin ja etsiä Topia(kora) ympäri taloa...<br />

Myöhemmin selvisi, että isä oli vienyt sen SALAA lopetettavaksi.<br />

Oli sen jälkeen aika mukava olo :(.<br />

Minulla on vielä lompakon taskussa kuva siitä koirasta.<br />

Anteeksi, että kirjoitin tämän koira tarinani tänne kissa<br />

Ikävää. Osanotot täältäkin. Oliko jo vanhakin koira? Jaksamisia teille kaikille lemmikin menettäneille.

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Kissa on meilläkin. Mikki-kissa, syntynyt helmikuun muistaakseni 17. päivä, joten se on kohta 9 kuukauden ikäinen. Toukokuussa se tuli tänne päin...Väri on oranssivalkoinen. :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat