Isän päivä!

Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Huomenna on isän päivä. Miten vietätte sitä? Minä ainakin annan isälleni aamulla koulussa tekemäni kortin, käymme hakemassa kiinalaisesta ravintolasta ruokaa ja mässäillään kakkua.

Kommentit (12)

Vierailija

No, annettiin iskälle kortti ja lahjat (lahjat olivat The Shield dvd ja Ac/Dc teepaita sekä levy).Sitten mässäillään myös jossain vaiheessa kakkua.

Vierailija

hantsus kirjoitti:__AKU ANKKA__HETI SUPERIT;)SIVULLE!!!

hantsus, oletko lukenut säännöt? :) Siellä sanotaan: Älä käytä isoja kirjaimia (muuta kuin lauseen alussa, tai ei ollenkaan), sillä ne tulkitaan tässä foorumissa huutamiseksi. Eikä ollenkaan pahalla.

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Tapsa99 kirjoitti:Huomenna on isän päivä. Miten vietätte sitä? Minä ainakin annan isälleni aamulla koulussa tekemäni kortin, käymme hakemassa kiinalaisesta ravintolasta ruokaa ja mässäillään kakkua.

ISÄNPÄIVÄ ON YHDYS-SANA. Noniin, minä leivoin äidilleni sämpylöitä ja laulan yhden Abban laulun. Sitten tanssin kisa-tanssini ja meille tulee pari vierasta..

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Tapsa99 kirjoitti:Huomenna on isän päivä. Miten vietätte sitä? Minä ainakin annan isälleni aamulla koulussa tekemäni kortin, käymme hakemassa kiinalaisesta ravintolasta ruokaa ja mässäillään kakkua.

Me myöskin annamme isälle lahjat, eli suklaarasian ja kerraston.

Vierailija

Perinteiseen tyyliin, eli aamutumaan kannetaan isälle sänkyyn kakut ja kahvit, ja annetaan kortit (jota olen muuten par aikaa väkertämässä). Tällä kertaa on ostettu muukin lahja perinteisen suklaarasian lisäksi: kerrasto! Joka isän unelmalahja : D Eipä kai sitten kummempia, vietetään aikaa perheen kanssa.

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Tapsa99 kirjoitti:

Me myöskin annamme isälle lahjat, eli suklaarasian ja kerraston.

Lahjan miekin mammalle annan, tuikkukupin (itse tehty) ja maalatun ruukun..

Vierailija

Kaljakori kirjoitti:Leivon isälle jotain....vaikka muffin$$eja.<br />

Netistä saa ihan hyviä ohjeita.

Totta. Netistä löytyy paljon hyviä leivonta ohjeita. Itsekin usein leipoessani katson netistä ohjeet. Kaikki vaan eivät välttämättä ole hirveän hyviä ohjeita: mitä nyt olen leiponut, olen huomannut, että joissain on ainesosien määrät ihan päin metikköjä. Kai sitä sitten kun on vähän enemmän leiponut osaa erottaa hyvät reseptit huonoista. (: Tämän vuoden isänpäiväkakku on tosin keittokirjan ohjeen mukaan tehty.

Vierailija

1

Aika samalla tavalla vietämme xD Annan isälleni majakkasaaren (tein ihan 100 % itse), ja vielä annan autokortin jonka rekisterissä lukee GEORGY-64, Vielä autolla on ikkunat, etu- ja takavalot ja takana lukee ASTRON MARTIN :D :) Käymme kiinalaisessa ravintolassa, aamiainen sänkyyn jne. Isänpäivä kuuluu (mielestäni) parhaimpiin juhliin vuodessa! On ilo antaa jollekin toiselle lahja / jokin muu.

Isänpäivää vietetään vain Suomessa, joten kun asuin Venäjällä en voinut antaa lahjaa / korttia. Onneksi muutin 5 vuotiaana Suomeen!

Äitienpäivä on taas toukokuussa. Aika samantyyppinen kuin isänpäivä. Voi antaa lahjan, kortin tai jonkun muun. Loistava juhla sekin!

Venäjällä on äitienpäivän sijaan naistenpäivä. (Naistenpäivää vietetään muuallakin kuin Venäjällä).

No jaa... Ihan helppoa kirjoittaa tuollainen viesti kuin Wondyllä (vähän lyhyempi.

PS: Miksi haette ruokaa kiinalaisesta ravintolasta? Miksette syö siellä? Ja onko ravintolan nimi China Man?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat