Katsotko yleensä animaatioita?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minä en.

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Kyllä katson.

Minä en muuta katsokaan kuin animaatioita.mm.Hopeanuoli, Muskettikoirat, Muumit, Kimba, Disney-sarjat, ym.Ne ovat loistavaa viihdettä.Itse myös tykkään katsoa piirretyistä mallia jonkin elukan anatomiaan, tai naamaan.Se on hyvää harjoittelua.Itse asiassa en edes melkeinpä katso mitään näyteltyä sarjaa.Poikkeukset ovat Houset, Tahdon asiat ja 4D:t.

Piirretyistä minulle tulee hyvä mieli.Maailma on silloin hauskempi, optimistisempi, ja eloisampi.Ja en voi aloittaa päivääni ilman Muumeja!Jotenkin vierastan näyteltyjä sarjoja.Siinä melkein aina jotakin ikävää tapahtuu, tai jotain, mitä vierastan.Hannah Montanaakin vierastan...Paitsi huumorielokuvat-ja sarjat ovat poikkeuksia.Huumorijutuista tulee (melkein)aina hyvä mieli.

Animaatiot jotenkin kuuluvat elämääni.(Saatan kuulostaa tekopyhältä, mutta olkoon.)Animaatioista tulee minulle hyvä mieli.Paremmin en osaa selittää.

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kyllä mä silloin tällöin katselen. Sisälläni asuu pieni Bart Simpson ja Hupu. :D Yleensä suosin Disneyn animaatioita, mutta Simpsonitkin menee välillä, ja yksi suosikeistani on Batman. Looney Tunes on myös hauska.

Vierailija

Kyllä. Mm. South Parkia (silloin kun sitä vielä tv:stä tuli...), Dragon Ball Z:tä ja GT:tä, Devil May Cry-animea ja joitain elokuvia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat