TERVETULOA!, maikin 200. viestin juhliin!!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Hyvät ihmiset, minulla on ilo ja kunnia ilmoittaa, että tämä viesti on minun 200. viestini. Tämän takana on ollut kova työ ja uuras kirjoittaminen, mutta työ tekijäänsä kiittää. Haluankin kiittää kaikkia Aku Ankan sivujen käyttäjiä niistä mahtavista keskusteluista, joihin osallistuessa viestimääräni on karttunut. Ilman teitä ja niitä keskusteluja en olisi nyt tässä. Erityisesti mieleeni on jäänyt ne monet kuukauden ankkahankintasi -keskustelu ja muut sellaiset, jotka vain eivät ota päättyäkseen. Mutta joka tapuksessa tämän takana on ollut paljon työtä, verta, hikeä ja kyyneliä. Mutta nyt olen hyvin iloinen saavuttaessani tämän tavoitteen. Mottoni onkin: tee mitä teet, mutta älä luovuta. Kuvitelkaa minkälaiset Aku Ankan nettisivut olisivat jos sellaiset uuraat oikeuden puolesta taistelijat kuten _Wonderlust_ tai Sami-96 olisivat luovuttaneet? (saan varmaan heiltä haukut tästäkin)Niinpä en minäkään luovuttanut. Olen aina jaksanut vastata keskusteluihin, joissa on ollut mitä järjettömimpiä aiheita. Olen raatanut ja vihdoin olen täällä. Ja voin sanoa, että jatkan vielä kunnes olen eniten kirjoittaneiden listan huipulla,ja se kuka ei usko, että minut siellä näkee tulee vielä hieromaan silmiään, sillä siellä minä seison. Meillä on edessä pitkä ja mäkinen tie. Tavoitteen saavuttaminen ei tule olemaan helppoa, mutta se onnistuu. Ei ehkä heti, mutta enemmin tai myöhemin kyllä.

Siis vielä kerran, kiitos teille hyvät käyttäjät, sillä ilman teitä en seisoisi tässä!

Kommentit (12)

Vierailija

Onnea 200.viestistä! Yhdyn Salweriin. Tämä topic ei todellakaan tarpeellisuudessaan juhli. Olen samaa mieltä Salwerin kanssa.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Kannattaa juhlia vasta, kun rikko tuhannen viestinsä. Tällainen aihe on aikamoinen spämmäyksen huippu.

Ps: Onnea joka tapauksessa.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Taikisfani kirjoitti:Kannattaa juhlia vasta, kun rikko tuhannen viestinsä. Tällainen aihe on aikamoinen spämmäyksen huippu.<br />

<br />

Ps: Onnea joka tapauksessa.

Tuhannetta viestiäkään en suosittele juhlittavaksi muulla tavalla kuin sanoilla "Jes! Tuhannes viestini!", jotka tietysti ovat jonkin asiallisen viestin perässä.

Vierailija

Joo, onhan tämä melkoisen turha keskustelu. Tämmöisen topicin voisi tehdä, jos olisi ollut sivuilla jo pari vuotta ja saisi 10 000 viestiä kasaan. Siinä olisi jo juhlimisen aihetta.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Onnea, onnea. Tästä on sitten hyvä jatkaa eteenpäin ja seraava tavoite on kai 500.viesti. Mä oon ite kohta saanu 900. viestii mittariin.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Nonniin! Onnea nyt 200. viestin rajapyykin romuttamisesta, mutta tämä topic ei tarpeellisuusarvollaan paljoa juhli, vaikka juhlatopic onkin. Olisiko mukava, jos kaikki tekisivät topicin aina kun rikkovat uuden satasen?

Vierailija

Tästäkö pitää tehdä topic tämän tyhmempää aihetta en ole nähnyt (sorry) miksi tästä pitää edes juhlia ajattele jos joku tomppeli tekisi sellaisesta topicin "tulkaa herra tyhjän toimittajan ensimmäisen viestin juhliin" onko typerää on todellakin sorry kuitenkin

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat