mikä on teidän lemppari eläin

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Halusin vaa kysyy et mistä eläimist pidätte vastatkaa jo

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Hämähäkeistä pidän ylivoimaisesti eniten (aivan kaikista mitä maan päällä on), koirista pidän, kissoista, käärmeistä ja hamstereista.

Vierailija

Pidän yleensäkkin sellaisista koirista jotka eivät ole isoja ja jotka eivät pure.

Ps. Vieläkin ikävä entistä koiraa vaikka kuolemasta on jo monia vuosia.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Koirista(oli ennen mutta jouduttiin antaa pois. Yhyyyy!!), kissoista(mun isän äidin kissa kouli vähän aikaa sitte. Yhyyy!! Onneks mun tädillä on vielä kaks kissaa jotiten kans ,kaneista(sellanen oli enneku koira tuli mutta sillekin tultiin allergiseks niin sekin piti antaa pois. Yhyyyyyy!!!!), kaloja ja sitten pidän näistä, näistäää... matelioista.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Kissat ja hevoset on ihanii! Mul on yks kissa. Sen nimi on Miina. Mun äitil on ollu yli 30 kissaa. Haluisin hevosen mut sen ylläpito on sairaan kallista.Nii ja tykkään Pupuistaki

Vierailija

Ehdottomasti hevonen!!!!!!!!!<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3 Haluaisin hevosen, mutta asumme kerrostalossa.:( Joten ainoa jonka voin tehdä on käydä säännöllisesti (kerran tai pari viikossa) ratsastamassa!:)

Vierailija

Tykkään koirista ja susista. Tykkään myös käärmeistä vaikka ne ovatkin myrkyllisiä mutta niillä on kaunis iho!

Vierailija

koiris ta ehdottomasti. Apua, menin painaa jostain jutusta. apuvaa, mitä tein. Voiii eii... en oo käyny pitkää aikaan niin en muista näitä kaikia juttuja! apua!

Vierailija

Koira (rodultaan rottweiler)

Meillä muuten on rottweiler sen nimi on Hertta!

Kesällä hankitaan uus koira nimeltä Bertta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat