mikä on sun lempiruoka?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

mun on spaghetti

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Iinesihku kirjoitti:pyttipannu ja kolus oleva riisi ja kana kastike.

hups siis piti sanoa KOULUSSA oleva riisi ja kana kastike

Vierailija

Mun lempiruoka on kalapuikot, perunat ja valkokastike... Nam! Se on niiiiiiiin hyvää! Toooooooooooosi herkullisia ovat myös pekoni ja kermakatikkeessa oleva pasta sekä grillattu hunajapippuripihvi ja perunapallot!

Vierailija

Tämmöinen aihe on jo. Ja olisi kuulunut kyselyihin ja visailuihin. Vai olisiko? Lempiruokani on kuitenkin lohikeitto.

Vierailija

Tapsa99 kirjoitti:No lempiruokani ovat kananugetit, ja sitten broilerikastike ja riisi. Tykkään nääs kaikesta kanaruoasta. Nam... Sitten lempijuomani on pirtelö, ja Coca Cola jossa EI ole jääpaloja.

minäkin tykkään noista ruoista mutta tykkään myös pizzasta ja tortilloista

Vierailija

musta ehk spagetti ja jauhelihakastike KOTONA (ja koulus)

ennen mun lemppari koulus oli perunavelli ja lihapiirakka

(jos ette tiedä mitä se on, kysykää ihmeessä. se on pohjois-karjalalainen ruoka)nyt asun rovaniemel ni sitä ei enää oo :(

Vierailija

Ehkä spagetti jota söin kroatiassa tai pizza jota söin sammassa maassa,tai mummun tekemää kanasoossii...........................................................................

.......

....nam..

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

No lempiruokani ovat kananugetit, ja sitten broilerikastike ja riisi. Tykkään nääs kaikesta kanaruoasta. Nam... Sitten lempijuomani on pirtelö, ja Coca Cola jossa EI ole jääpaloja.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat