Voikun mä haluisin ...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Vähän aika sitten on jo tehty joulu keskustelu....Sinne siis!

Kommentit (15)

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:JOKO TAAS! Bööh, spämmin määrä se vain lisääntyy. Tänäänkin tehty JO 2 topiccia hymiöistä, ja kello on vasta 10:10! Koko foorumi ollut auki vasta 2h... Sitten tämänkin olisi voinut liittää tuohon Tehwinin Off-Topic -topicciin. Miksi ette näin pientä asiaa jyummarra?!?

Olet täysin oikeassa,mutta mä haluisin kannettavan tietokoneeen aku kirjoja jne..

Vierailija

Siru05 kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:JOKO TAAS! Bööh, spämmin määrä se vain lisääntyy. Tänäänkin tehty JO 2 topiccia hymiöistä, ja kello on vasta 10:10! Koko foorumi ollut auki vasta 2h... Sitten tämänkin olisi voinut liittää tuohon Tehwinin Off-Topic -topicciin. Miksi ette näin pientä asiaa jyummarra?!?

Olet täysin oikeassa,mutta mä haluisin kannettavan tietokoneeen aku kirjoja jne..

näitäkin keskusteluja löytyy vaikka kuinka monta.kas itsekkin olen toivonut läppäriä kun pöytä tietokone on iha muusia.ja kummeilta ja siskolta tulee toden näkösesti ankkareita (ainakin toivon niin) (H)

Vierailija

JOKO TAAS! Bööh, spämmin määrä se vain lisääntyy. Tänäänkin tehty JO 2 topiccia hymiöistä, ja kello on vasta 10:10! Koko foorumi ollut auki vasta 2h... Sitten tämänkin olisi voinut liittää tuohon Tehwinin Off-Topic -topicciin. Miksi ette näin pientä asiaa jyummarra?!?

Vierailija

Minä haluaisin Aku-kirjoja, rahaa ja Playstation kolmosen. Ja tietysti pelejä pleikka kolmoselle ja tavallisia kirjoja.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat