Minkänlaiset hiukset?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minkänlaiset hiukset sinulla on? Täällä voi kertoa! Huom! Trolleilta pääsy kielletty? Kysykää jos on jotakin epäselvää. HIIOHOI xD!

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Tähän alkuun haluan sanoa; olisi helpompaa muille jos sanoisitte myös oletko tyttö vai poika... vaikkakin joidenkin nimimerkistä näkee mutta kuitenkin. Itse olen tyttö ja minun hiukseni ulottuvat yli olkapäiden mutta ei ihan alaselkään asti. Oikea väri on punertavan ruskea mutta olen vahvistanut väriä ohuilla kuparisilla

(voisi sanoa noin) raidoilla. Monet ovat ihastelleet hiuksiani ja se on mukavaa. Sori voin vaikuttaa itserakkaalta tai kehuskelevalta mutta...

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:No, minulla on tällä hetkellä tosi punertavat (värjätyt)hikset, olkapäihin asti. Pidän niitä ponnarilla taakse laitettuina, näytän aika hupaisalta. Normaalisti miun hiukset ompi tummanruskeat. Mutat pidän näistä punertavista enemmän.

oijoi meil on samanlaiset hiukset sillä mullakin on nyt ne punertavat ja mun oikee hiusten väri on tumman ruskee :)

Vierailija

Siru05 kirjoitti:oijoi meil on samanlaiset hiukset sillä mullakin on nyt ne punertavat ja mun oikee hiusten väri on tumman ruskee :)

Heh, näkyjään... Tuo "hiustenvärjäys punertaviksi" ideani tuli osittain siitä, kun sinä kerroit omista hiuksistani... Muutenkin, ne näytää kivemmilta, kuin tylsät ruskeat...Onneksi on kestoväriä, eipähän heti kulu väri pois.

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Miun hiukset on kiharat harmaan-ruskeat lapaluihin ylettyvät kiharat jotka on aina sekaisin ja ponkkarilla tai nutturalla niskassa.. joskus takaraivossa..

Vierailija

No tälläset vaalean ruskeat hieman kiharat ja ulottuu korvien päälle.. Vappuna värjäsin vihreeks, mut sellasellä hupiväril. Joskus ajattelin kasvattaa vähän pitemmäks, mut tää on parempi (mun mielipide)....;)

Vierailija

Tapsa99 kirjoitti:Minulla on kulmakarvoihin ylettävät, tumman ruskeat hiukset. Minun tukkani ei ole mistään kohdasta kalju. Ps: Minkäläinen tukka sinulla on, Aleksi?

Minä kasvatan :D Minulla on pitkät hiukset jotka ylettyvät juuri ja juuri selkään. Kun pomppaan hiukseni leijuvat ilmassa. Ei kaljua, kuten isälläni.

Vierailija

minulla korvien alapuolelle saakka tukka ja irokeesi joka on noin 10 senttii korkea käyn koht parturis ja leikkaan kaljuks

Vierailija

S.virtanen kirjoitti:minulla korvien alapuolelle saakka tukka ja irokeesi joka on noin 10 senttii korkea käyn koht parturis ja leikkaan kaljuks

Kaljuksi? Mitä järkeä? Voisit vaikka lyhentää, mutta miksi kaljuksi?

Vierailija

No, minulla on tällä hetkellä tosi punertavat (värjätyt)hikset, olkapäihin asti. Pidän niitä ponnarilla taakse laitettuina, näytän aika hupaisalta. Normaalisti miun hiukset ompi tummanruskeat. Mutat pidän näistä punertavista enemmän.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat