Muut Julkaisut - Neljä mestaria

Seuraa 
Liittynyt24.6.2008

mitä mieltä olette tästä kirjasta

Kommentit (6)

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Omistan sen pehmeäkantisen version. Ihan hyvä, kirja oli, mutta hämmästytti suuresti jo ennen Suomessa julkaistujen tarinoiden määrä.

Onneksi kaikilta löytyi yksi Suomessa ei julkaistu tarina, mutta kuitenkin.. Hyvä kirja oli! Kuten akuhullu, sanoi voisi tulla toinenkin tuollainen kirjanen, ja siihen ehdottaisin: Flemming Andersen, Daniel Branca, Vicar nimisiä piirtäjiä.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Jaa, teet näitä oikein urakalla... :P

No, tämä on ihan hyvä julkaisu, harmi, että siitä tehtiin sekä kovakantinen että albumi... Itse omistan sen kovakantisen, jossa on tekijöiden nimmarit. Pidin kirjasta, saisi melkein (ei nyt sentään) tulla lisääkin tuon tapaisia. Ainoa vika kirjassa oli ennen julkaitujen tarinoiden suuri määrä.:)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

En ostanut, syystä että siinä oli liikaa tarinoita, joita minulla jo oli ennestään.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Samaa mieltä Akuhullun kanssa. Kirja oli hyvä mutta minulla ei ole tekijöiden nimmareita kyseiseen kirjaan. Minulla on myöskin siitä se pehmeäkantinen versio. :):):D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat