Muut Julkaisut - Mini-Taskari 2: Rikkaista rikkain

Seuraa 
Liittynyt24.6.2008

ihan hyvä

Kommentit (12)

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:ihan hyvä juu olisiko kiva jos kaikki jättäsivät isot alkukirjaimet ja pisteet pois

Älä muuta sano Salwer! Lisäksi mr: pokotin voisi kirjoittaa hieman pidempiä kommentteja eikä vaan "ihan hyvä". Asiaan: Mulla on se ja kivoja tarinoita löytyy.

Vierailija

Olen alkanut välillä arvailla aloitusviestien tekstejä ennen keskustelun avaamista, ja pokottimen keskusteluissa se onkin erityisen helppoa, taas oikein. Hieman enemmän tekstiä, kiitos...

Vastaus kysymykseesi: (Vai onko tässä tarkoitus arvostella julkaisu? Otsikon ja aloitusviestin perusteella kun on kovin vaikeaa päätellä mitään. Vastaan kuitenkin.)

Ainoa Mini-taskari jonka omistan on numero 3. Kakkosta minulla ei siis ole.

Vierailija

Mikset viitsi, pokotin, laittaa isoja alkukirjaimia ja pisteitä? Ja voisit keskustelun aloittajana laitta hyvät kommentit etkä taas tota ´ihan hyvä´. Se alkaa jo vähän häiritä:

Asiaan: Musta se on hyvä julkaisu, sillä siinä oli uusia julkaisuja minulle, ja ne olivat vielä kohtalaisen hyviä tarinoita, joten antaisin arvosanaksi 8. Eli se oli kekivertoo parempi julkaisu, mutta ei mikään loistelias.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat