Kerroppa se!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

mten pitkä oot????????? paljon painat??????JJA haluaisitko muuttaa jotain itessäsi?????????????? Mä oon 130cm pitkä!!!!!!!!1Ja painan 30kg!!!!!!11111

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija

Aleksi MacAnkkahullu 010898 kirjoitti:Siru05! Lopeta tuo! Olet samanlainen kuin hanstus! Asiaan: 150 cm. Painan 48 kg. haluaisin olla 10 kiloa kevyempi!

Okei okei lopetan sori Aleksi :) kuka muuten on hanstus?

Vierailija

Siru05! Lopeta tuo! Olet samanlainen kuin hanstus! Asiaan: 150 cm. Painan 48 kg. haluaisin olla 10 kiloa kevyempi!

Vierailija

Aleksi MacAnkkahullu 010898 kirjoitti:Siru05! Lopeta tuo! Olet samanlainen kuin hanstus! Asiaan: 150 cm. Painan 48 kg. haluaisin olla 10 kiloa kevyempi!

Paraskin puhuja! Satutko muistakaan KUKAHAN se lähetteli tuossa vielä 1-2kk sitten minulle viestejä "katoppa sähköpostiisi heti!!" -viestejä? Jos et muista, minä muistan, ja sanon että se olit SINÄ! Huomauta toisilla VAIN sellaisesta, mikä on väärää, ja MITÄ ET ITSEKKÄÄN TEE! ... :^/ Toivottavasti et ymmärrä minua väärin. Ja Siru, tulen minä...

Vierailija

Siru05 kirjoitti:

Okei okei lopetan sori Aleksi :) kuka muuten on hanstus?

Hanstus on se joka tekee tällaisia kommentteja joka keskusteluun: _AKU ANKKA_ HETI SUPERIT SIVUILLE! Tuollainen on hanstus.

Vierailija

Aleksi MacAnkkahullu 010898 kirjoitti:Hanstus on se joka tekee tällaisia kommentteja joka keskusteluun: AKU ANKKA HETI SUPERIT SIVUILLE! Tuollainen on hanstus.

Tiesitkö, että toi sinun kertomuksesi "millainen on hantsus" sopii aika hyvin sinuun?! Luitko edellistä viestiäni ollenkaan. JA EI nyt muuteta tätä miksään kinastelukeskukseksi.

Vierailija

Kiitos sami kun muistutit nyt mäki muistan sen jutun ja kiitti muutenkin. Ja Aleksi luulin et se hanstus on joku nimimerkki täällä ;)

Ja nyt lopetaan tää juttu. Piste.

Vierailija

Aleksi MacAnkkahullu 010898 kirjoitti:Tapoit KISSAN? Hirviö! Tappaa kissan! Olisit vielä sanonut näin: Öhöhöhöhöö! Mää vaa murhasin yhen kissan! ÖHÖHÖÖ! Kauheaa!

Tuskinpa Ankkakonda sitä kissan päätä sinne oveen väliin tunki ja hihkaisi vielä: "Hihhihii, nyt tekee mieli tappaa kissoja!" Hänhän justiinsa sanoi, että vahingossa tappoi sen. (Taisi olla aika pieni kissa, kun pää mahtui sinne oven väliin)

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:Jos en väärin muista, taisin olla ns. 165cm pitkä? Painan 44kg. Ainoa mitä haluaisin "muuttaa" itsessäni, on se että saisin sen 1,5cm palan takaisin nimettömään sormeeli... siitä kun sen kokoinen pala on jouduttu onnettomuuden takia ottaa pois. Siksi tämä minun tietokoneelle kymmensormijärjestelmällä kirjoittaminen on hieman... öh,

eksoottista.[/lainaus

Miksi sulta on otettu pala pois sormesta? Mä olen kuullut,, että joillakin on jäänyt sirkkelin väliin tai jotain.

Juu, ja mä olen 166 pitkä suunnilleen ja painan 46 kiloa suunnilleen.

Vierailija

Siru05 kirjoitti:Kiitos sami kun muistutit nyt mäki muistan sen jutun ja kiitti muutenkin. Ja Aleksi luulin et se hanstus on joku nimimerkki täällä ;)<br />

Ja nyt lopetaan tää juttu. Piste.

Niinhän se onkin! Se kirjoitti sun jälkeen tähän topicciinkin... Mun pitää nyt lähteä, moikka!

Vierailija

Aleksi MacAnkkahullu 010898 kirjoitti:

ankkakonda kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:Jos en väärin muista, taisin olla ns. 165cm pitkä? Painan 44kg. Ainoa mitä haluaisin &amp;#034;muuttaa&amp;#034; itsessäni, on se että saisin sen 1,5cm palan takaisin nimettömään sormeeli... siitä kun sen kokoinen pala on jouduttu onnettomuuden takia ottaa pois. Siksi tämä minun tietokoneelle kymmensormijärjestelmällä kirjoittaminen on hieman... öh, eksoottista.

WOA sormesta pala pois.no oon jotain 170cm pitkä noin 60kg (normaali painoinen) ja oon luokan 3 pisin no paljoa mitään en haluais muuttaa paitsi ehkä sen että pienenä tapoin vahingossa siskoni kissan jäi nääs pää oven väliin ;(

Tapoit KISSAN? Hirviö! Tappaa kissan! Olisit vielä sanonut näin: Öhöhöhöhöö! Mää vaa murhasin yhen kissan! ÖHÖHÖÖ! Kauheaa!

no en mäsitä ny tahallani tappanu.kun laitoin ovea kiinni kun lähin kaverille niin en oikeen kiireessä huomannu

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

mten pitkä oot????????? paljon painat??????JJA haluaisitko muuttaa jotain itessäsi??????????????

Hellou vaan.. Olen 152cm pitkä, painan 29,7kg ja haluaisin muuttaa itsessäni sen kun.. purin sitä naapurin poikaa käsivarteen.. ei, ei.. kun purin itseä.. eijei.. ööh.. hmm.. sen kun suutun herkästi.. juu, se se oli.

Ps. MaDilla on hyviä lausahduksia ;) (jos tuota nimitystä saa käyttää :s) Ja muuten, älä Allu ala räyhäämään, minä ilomielin voisin kaikki kunnan kissat laittaa jonkin oven väliin ja pamauttaa oikein kunnolla.. ei sillä että tekisin sen, älkää peljätkö, olen eläinrakas ^^

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat