Kissat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minä rakaastaan kissoja. Meillä on kolme kissaa mutta yksi niistä on väli aikaisesti meidän mummolla.Kissojen nimet ovat Kapish 7.v, Siiri 3.v ja minun kissani Mauku 1.v

Kommentit (6)

Vierailija

Nuno kirjoitti:Tälläinen aihe on jo ja se tehtiin ihan kaksi päivää sitten(tai sitten muutama päivä sitten, tai ehkä eilen, en muista). <br />

<br />

Minä pidän kissoista. Ja meillä oli yksi kissä, mutta jouduttiin lopettamaan, vaikka oli vasta 6 vuotta.:( Se oli tosi ihana.<br />

<br />

Kirjoitin tuon saman jutun siihen edelliseenkin aiheeseen.

Joskus menneet kannattaa unohtaa. Otan osaa.

Vierailija

Tälläinen aihe on jo ja se tehtiin ihan kaksi päivää sitten(tai sitten muutama päivä sitten, tai ehkä eilen, en muista).

Minä pidän kissoista. Ja meillä oli yksi kissä, mutta jouduttiin lopettamaan, vaikka oli vasta 6 vuotta.:( Se oli tosi ihana.

Kirjoitin tuon saman jutun siihen edelliseenkin aiheeseen.

Vierailija

meillä kotona on kaheksan kissaa mutta yksi on kateissa sen nimi on nauku-maija.lilli-kissalla on pennut joitten nimet ovat nöpö,töpö ja höpö.myös lilli-kissan aikaisemmat kissat ovat minni,iines,puolinaama ja tulppu-kissa joka on muuttanut pois KISSAT ON PARHAITA

Vierailija

Yhdellä minun kaverilla on kissanpentu, Catalie. Se on kaksi vuotta, Kaverini käyttää Catalieta näyttelyissä, ja Catalie onkin voittanut jo kolme ruusuketta ja yhden pokaalin.

//Mitä järkeä tässä topicissa on? Tällaisia on jo.

-loorietta, ja 500 tähtäimessä-

Vierailija

(ylempään) Jaa mitäpä vastasit, jos ei ole järkeä pitää tämmöistä topsaa. Nostit tätä, ja pinnalla varmaan pysyykin. Enkä ole samanlaista topicia itse nähnyt.

Mulla on 5 kissaa. Ja melkein kaikilla mun kavereilla on katti.

Libel on hollantia ja tarkoittaa sudenkorentoa.

hernikki
Seuraa 
Liittynyt16.7.2010

kissat ovat tuhmia raapijoita mutta kyllä kissat ovat kilttejä jos ovat vanhoja ja kesytettyjä onhan ne tosi kilttejä muihin kissa eläimiin verrattuna(esim)leijona,tiikeri,puuma ja leopardi

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat