Missä viipyy iines-pokkari 2

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

niin missä se on

Sivut

Kommentit (25)

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Juu, Tukedi selitti oikein tuon palautusviikkojutun. Eli uutta ei näköjään tule, kun edellinen otetaan pois myynnistä. Milloin lie sitten tulee...

Vierailija

Olen ihmetellyt saamaa missä se viipyy. Mutta en kyllä osaa sanoa missä se tällä hetkellä on vai onko sitä ollenkaan.

Vierailija

Oletteko varmoja, että se edes tuleekaan? En omista edes ykköspokkaria, joten se ei liikuta minua yhtään, jos se ei tulisikaan. Ja jottei tämä viesti jäisi ihan lyhyeksi niin lisätäänpä vielä tämä juttu. (Tämä juttu koskee vain noitamillamagiaa) Käytä isoja alkukirjaimia ja pistettä. Olisi myöskin mukavaa, jos kirjoittaisit edes vähän pidempiä viestejä.

Vierailija

Ankkarock kirjoitti:Saattaa olla niinkin, että kyseinen Julkaisu ilmestyy vain kesäisin ja talvisin.

mun mielestä näin sen vaasan prisman lehtipisteessä sen nimi tais olla ilmojen halki

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

___Aku Ankka___ kirjoitti:Olen alkanut ihmetellä samaa, en ole vielä nähnyyt sitä oikein missään. Toivottavasti se tulee kauppoihin kohta.

Taitaa olla minulta tämän vuoden asiattomin viesti tämä, mutta sanon nyt vain.. Etkö lukenut minun viestiäni? Ihan siinä yläreunassa juuri sanoin, että Iines-pokkari 2, nimeltään "Ilmojen Halki", on nyt kaupoissa.. Että sillä tavalla...

Vierailija

jonzkuaku kirjoitti:Olen ihmetellyt saamaa missä se viipyy. Mutta en kyllä osaa sanoa missä se tällä hetkellä on vai onko sitä ollenkaan.

mää ostin sen ja oon oottanu sitä melko kauan..

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:Tosiaan, ykkösen ilmestymisestä on kohta jo puoli vuotta. Kuitenkin on hyvä, ettei sitä ole vielä kuulunut, koska aika turhia julkaisuja ovat.

Olen samaa mieltä kanssasi Akuhullu.

Vierailija

Touhula kirjoitti:Onkohan ykkösen takana mainittu palautusviikkoa (lyhenne PAL.VKO), joka siis tarkoittaa, milloin tuote vedetään pois kaupasta. Tuoreimmissa taskareissa se on vasta joskus 2010, mutta jos tämä 'ei-säännöllisesti' ilmestyvä julkaisu vedetään pois samaan aikaan kuin uusi ilmestyy kauppaan. Minulla ei ole Iines-pokkari ykköstä, joten en itse voi sitä katsoa.

Katsoin oman Iines-pokkarin takakannesta. Siellä lukee tuo Pal. vko 2008-40. En tiedä milloin se vedetään kaupasta. Jos joku tietää voisi sanoa, mitä tarkoittaa 2008-40.

Vierailija

Nuno kirjoitti:

Touhula kirjoitti:Onkohan ykkösen takana mainittu palautusviikkoa (lyhenne PAL.VKO), joka siis tarkoittaa, milloin tuote vedetään pois kaupasta. Tuoreimmissa taskareissa se on vasta joskus 2010, mutta jos tämä 'ei-säännöllisesti' ilmestyvä julkaisu vedetään pois samaan aikaan kuin uusi ilmestyy kauppaan. Minulla ei ole Iines-pokkari ykköstä, joten en itse voi sitä katsoa.

Katsoin oman Iines-pokkarin takakannesta. Siellä lukee tuo Pal. vko 2008-40. En tiedä milloin se vedetään kaupasta. Jos joku tietää voisi sanoa, mitä tarkoittaa 2008-40.

Tuon perusteella voisin olla varma että tuote on jo vedetty pois markkinoilta. 2008-40 taitaa tarkoittaa vuoden 2008 viikkoa 40. Koska kuluva viikko on jo 46., niin siitä päätellen Iines-pokkari on vedetty kaupoista jo n. kuusi viikkoa sitten.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

On mahdollista, ettei Iines-pokkareja enää julkaista. Pienen sivumääränsä ja suuren hintansa vuoksi se ei saavuttanut ainakaan täällä kovin suurta suosiota ja toimitus on saattanut ottaa valituksista vaarin. Ainakin tyypit, jotka ostivat ykkösen voivat kehua omistavansa koko Iines-pokkari sarjan.

Vierailija

Toivottavasti se tulee, koska minusta 1 pokkari, oli tosi hyvä. En kyllä tiedä milloin se tulee. Kalliita ovat, mutta viimeeksi sain sen pokkarin 3 eurolla divarista.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat