Elokuvat

Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Eli millaisista elokuvista pidätte, ja millaisesta elokuvamusiikista? Itse pidän romanttisista, komedioista ja draamoista, ja kaikista ihanista fantasia-elokuvista ja kirjoista, "taianomainen" ja rauhallinen elokuvamusiikki on ihanaa, ja jotku funk-kappaleet tilanteesta riippuen. Lempielokuvani on ehdottomasti Disneyn Lumottu tai Paholainen pukeutuu pradaan. Ne oli ihania, niissä oli draamaa ja komediaa ja niitä oli mukava katsoa, pidän toimisto-ohjelmista ja elokuvista, siis missä yksi tapahtumapaikka on selvästi jonkinlainen toimisto. Myös Rölli ja metsänhenki oli ihana elokuva, ja pidin myös Myrskystä. En pidä piirretyistä animaatioista niinkään, näytellyt elokuvat on paljon eläväisempiä ja ihanampia. Helmikuussa ilmestynyt Risto Räppääjäkin oli ihana, kun tykkään niin tällaisista suomalaisista tai dubatuista näytellyistä elokuvista, myös Ystäväni Lotta oli ihana elokuva mielestäni. Kerron vähän lisää lempielokuvistani kun tulee vastauksia. Ja vielä, oletteko käyneet elokuvamessuilla tai Movielandeissa? Minä olen käynyt italian Movielandissa, siellä oli kivaa..

Ja vielä, jos aiotte vastata, niin vastatkaa edes KUNNOLLA, ei one-linereitä tai turhia viestejä, myös ne 1-5 sanan viestit jätetään pois. Pitää PERUSTELLA vastauksensa, tai en perusta koko viestistä. Kiitos, ja hyviä kirjoitteluhetkiä!

Kommentit (12)

Vierailija

Olen myös sitä mieltä että elokuvan täytyy olla koskettava. Kauhulefat eivät sovi alkuunkaan sillä pelkään niitä:) Corpse Bride on yksi ihana elokuva,(Tuli mtv3 vähän aikaa sitten) Se oli jotenkin niiiin kiva ja hyvä.. Sitten minuun uppoaa hyvin sellaiset missä lauletaan esim. High School Musical 1, 2 & 3 ja Hairspray. Samoin myös Narnian elokuvat ovat hyviä. Sitten Silta salaiseen maahan !! Niin koskettava ja iloinen ja surullinen elokuva. Eli siis tälläisellä herkistely linjalla mennään.

Vierailija

Pidän seikkailu- ja toimintaelokuvista. Indiana Jonesit,Narniat,Taru Sormusten Herrasta elokuvat,Pirates of the Caribbeanit sun muut sellaiset ovat mahtavia elokuvia.

Vierailija

Hyvä, että on tällainen yleinen aihe kaikille elokuville, ettei joka rainalle tarvitse tehdä omaa.

Elokuvissa tykkään siitä, että ne koskettavat jotenkin. Että niissä on joku sanoma. Leffa ilman mitään tunnetta ei ole leffa ensinnäkään. Elokuvissa pitää olla myös äksöniä, ja etenkin fantasia-elokuvat uppoavat minuun. Ehdottomiin suosikkeihini lukeutuvat muun muassa sekä Taru Sormusten Herrasta - ja Pirates of the Caribbean -leffat, että perinteiset jouluelokuvat Muppettien Joulu ja Lumiukko.

Aivottomista toilailuelokuvista parhaimmistoa ovat Pähkähullu professori 1&2, ja lähes samaan kategoriaan luokiteltavat Jackie Chan -leffat. Tropic Thunderkin oli ihan katsottavaa kamaa.

Koskettavampien filmien puolelta yhdeksi suosikikseni nousi myös perjantai yönä tullut Vihreä Maili. Onko kukaan muu nähnyt sitä?

Vierailija

Tykkään Toiminta ja Seikkailu elokuvista. Hyviä elokuvia on mm. James Bondit, Indiana Jonesit, Die Hardit, Batmanit, Pirates of the Caribbeanit, Terminatorit. Pars elokuva kautta aikojen on Terminator 2.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

En tykkää minkään laisista elokuvista. Ne eivät vain sovi minulle. Jos jokin elokuvatyyppi pitäisi valita niin valitsen..... Jaa-a. Valitsen mainokset elokuvien alusta.

Vierailija

Mä tykkään taas kauhu leffoista.Ne on parasta katsottavaa koska ne vaan on!:) ja jotkut komediat on ihan hyviä. Mutta vanhat kauhuleffat on silti parhaita..Paras vanha kauhu on Kärpänen..Ja tietty paras leffa kautta aikojen on Titanic..:)

Vierailija

Pidän kauhuleffoista, jännityksestä, komedioista ja toisinaan saa olla vauhtiakin.Seikkailut myös ovat mieleen, mm.Indiana Jonesin leffat, joita kaikkia neljää leffaa toivoin lahjaksi.

Eli laidasta laitaan.

Myös Disneyn leffat ovat hauskoja, ehkä meen katsomaan sen Madagascar kakkosenkin.

Vierailija

Seikkailu-, tieteis ja toimintaleffat. esim. spiderman leffat, starwarsit, taru sormustenherrat ja Harry Potterit ym. Tykkään myös disneyn leffoist niinku vaik toystoryt ym.

Vierailija

Oma listaukseni:

Dragon Tiger Gate (Lung Fu Moon), japanilainen (tahi kiinalainen, ota nyt selvää) kung fu leffa jossa riitää toimintaa. Sopii hyvin itämaisista taistelulajeista pitävälle.

Tuntematon Sotilas, Suomen otteista jatkosodassa tavallisen rivimiehen näkökulmasta, seuraillaan rintamaelämää konekiväärikomppanjan mukana. Leffa jonka jokaisen suomalaisen pitää vähintään kerran elämässään kastoa

American Pie(sarja), naurukomedia-sarja jossa viljellään kepposia ja kaksimielisiä asioita, yleensä saa nauraa itsensä kipeäksi katsellessaan.

Yksi silta liikaa (A Brige too far), toiseen maailmansotaan sijoittuva elokuva joka kertoo liittoutuneiden operaatio kauppapuutarhasta (market garden), ja siitä miksi koko operaatio meni penkinalle.

Vierailija

Minä katoin eilen Irwin Goodmanista tehdyn elokuvan (rentun ruusu). Se oli ihan hyvä. Vähän harmittaa kun katoin sen youtubesta, niin se oli sillaa pätkissä (esim Rentun ruuusu 1/10, Rentun ruusu2/10 jne.). Elokuvan ikäraja oli tietääkseni k-11.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat