Pokemon

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kenellä on jonkinlainen pokemon peli?

Sivut

Kommentit (24)

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

PIM POM SUN PÄÄSSÄS, ÄLÄ TRIPLAPOSTAA!! Sori kun piti huutaa, ei se siltikään mennyt kuitenkaan paksuun kalloosi.

Ole kunnolla, mun koneesta on kulunut jo loppuun pari näppäintä kun pitää huutaa eräille TIETYILLE.

Vastaus kysymykseesi joka on TURHAN LYHYT: En omista.

TÄMÄN OLISI VOINUT KYSYÄ OFF TOPIC-KESKUSTELUSSA JA KIRJOITTAA KUNNOLLA!

Anteeksi huutamisestani, se vaan on niin että eräät ei IKINÄ opi.

Vierailija

Af1 kirjoitti:PIM POM SUN PÄÄSSÄS, ÄLÄ TRIPLAPOSTAA!! Sori kun piti huutaa, ei se siltikään mennyt kuitenkaan paksuun kalloosi. <br />

Ole kunnolla, mun koneesta on kulunut jo loppuun pari näppäintä kun pitää huutaa eräille TIETYILLE.<br />

<br />

Vastaus kysymykseesi joka on TURHAN LYHYT: En omista.<br />

<br />

TÄMÄN OLISI VOINUT KYSYÄ OFF TOPIC-KESKUSTELUSSA JA KIRJOITTAA KUNNOLLA!<br />

<br />

oon samaa mieltä ja mielestäni pokemon on yhtä seko, typerä ja lol kuin viestisi, voitto99

Vierailija

Af1 kirjoitti:PIM POM SUN PÄÄSSÄS, ÄLÄ TRIPLAPOSTAA!! Sori kun piti huutaa, ei se siltikään mennyt kuitenkaan paksuun kalloosi. <br />

Ole kunnolla, mun koneesta on kulunut jo loppuun pari näppäintä kun pitää huutaa eräille TIETYILLE.<br />

<br />

Vastaus kysymykseesi joka on TURHAN LYHYT: En omista.<br />

<br />

TÄMÄN OLISI VOINUT KYSYÄ OFF TOPIC-KESKUSTELUSSA JA KIRJOITTAA KUNNOLLA!<br />

<br />

samaa mieltä

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: RE:Pokemon

ankkatieturi - 23.09.09 02:07 (ID 347455) ei oo eikä tarvii olla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija

Pokemonjutut ei ole tyhmiä! D<

Kehtaattekin haukkua niitä. Pyh. Mutta asiaan:

omistan huiman määrän pokemontavaroita, mm. Nintendolle sopivia pelejä, Pokémon Diamond, Pearl ja Platinum. Ja sitten on niitä korttejakin kerääntynyt huima kasa. Pokémon-pehmoleluja ja t-paitoja minä keräilen. Ja sitten on niitä lehtiä, palloja ja muuta mukavaa. (:

Serkkuni kertoivat, että Japanissa olisi Pokémon-aiheinen huvipuisto. Sinne olisi mukava päästä. (:

//Ja te jotka vastedes käytätte liian paljon ja turhaan Capsia, syön päänne. Aamen.

Vierailija

Hei haloo! Ei tällaista topicia olisi kannattanut nostaa, kun asiasta voi puhua Off-topicissa. Tämä topic on luotu vuonna 2008, eli lukkoon vain tämä!

Ciao!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat