Pullonkorkit

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Keräileekö kukaan pullonkorkkeja? Mä keräilen ja keräilen myös kaiken laisia Pokemon juttuja ja tietysti Aku Ankka-kamaa.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Aleksi oliko pakko lainata noita noin paljon? Ja Aleksi pullonkorkit eivät välttämättä haise jos ne pestää

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Jaajaa. Pakko sanoa, että joskus pienempänä keräilin, ja ne ovat yhä kaapissa haisemassa...:D Kuitenkin vieläkin, jos satun näkemään uudenlaisen, otan sen yleensä talteen...

Taitaa tällä hetkellä olla noin 320 erilaista kruunukorkkia...:D

Vierailija

[quote]RE:Pullonkorkit

Akuhullu97 - 11.11.08 08:02 (ID 228490) Jaajaa. Pakko sanoa, että joskus pienempänä keräilin, ja ne ovat yhä kaapissa haisemassa...:D Kuitenkin vieläkin, jos satun näkemään uudenlaisen, otan sen yleensä talteen... Taitaa tällä hetkellä olla noin 2200

Vierailija

En ole kerännyt. Kerään kyllä postimerkkejä ja auton rekisterinumeroita. Se on mukava harrastus. Olen tyttö ja en oikein pidä pullonkorkeista muuten, kuin niiden aukaisemisesta ja pullosta juomisesta.

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Pullonkorkit

Scrooge McD - 26.05.10 04:51 (ID 537198) En ole kerännyt. Kerään kyllä postimerkkejä ja auton rekisterinumeroita. Se on mukava harrastus. Olen tyttö ja en oikein pidä pullonkorkeista muuten, kuin niiden aukaisemisesta ja pullosta juomisesta. -Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Heh, joskus ihan pienenä keräilin myös rekisterinumeroita. Hiukkasen myöhemmin tuli isosiskon johdattamana pullonkorkit, ja lähiaikoina keräilyni on suuntaantunut numismatiaan. Olisi ollut muuten paremoi tehdä Keräily-topic. Tämä on vähän suppea.

Vierailija

joskus autoin kahta isoveljeä keräilyssä! Ja heillä oli niitä paljon, aina muistan kun etittiin niitä puistoista mutta nyt sitä kokoelmaa ei enää ole! Itse en keräile niitä, keräilen taskareita ja tarroja!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat