Paras TV-ohjelma?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin mikä on mielestänne paras TV-ohjelma kautta aikojen? Minun mielestäni paras ohjelma on maikkarilta tuleva Pako. Olen siihen jo ihan koukussa!

Sivut

Kommentit (30)

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Parhaimmat nyt: Fiksumpi kuin koululainen?, Meidän isä on parempi kuin teidän isä, Sairaala, Sairaalan syke, Jackpot.

Parhaimmat ennen: Pelastajat, Ihmemies MacGyver.

Vierailija

pako on ihan ok mutta kyllä jack ass ja vivala bam (älkää antako nimen hämätä.siinä räjäytetään ja tuhotaan jotain) on melkeen parhaimpia tai "Binb my ride" jos joku ei tiedä niin siinä valitaan jonkun amerikkalaisen auto joka on aivan surkeessa kunnossa ja ne duunaa sen huippu kuntoon "cool"

Vierailija

Minun lempiohjelmat ovat Big Brother, Täydelliset Naiset ja Greyn Anatomia. Muita hyviä on mm. Salatut Elämät ja toisi-tv ohjelmat.

Vierailija

ankkaetsivä kirjoitti:Parhaimmat nyt: Fiksumpi kuin koululainen?, Meidän isä on parempi kuin teidän isä, Sairaala, Sairaalan syke, Jackpot.<br />

<br />

Samoin, lisäisin vain Big Brotherin,Idolsin ja Pelkokertoimen.Myös Ennätystehdas on hyvä.

Vierailija

Mä tykkään huippumalli haussa (niitähän on eri maiden ohjelmii mut sillain samoi, nii kaikki on hyviä) sitten kans Hannah Montana<3<33<333!! Ja los serrano. :D

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mielestäni paras TV-ohjelma on Dolmen. Siitä huolimatta, että se on jo loppunut aikapäiviä sitten. Se nimittäin oli MTV3-kaavalla kesällä 2007 muistaakseni 12 osainen sarja. Nykyisistä ohjelmista hyvä on myös ainakin Pako. Kuka katsoo kyseistä ohjelmaa?

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

Ehdottomasti parhain on Sydämen asialla! :D Kunnon 60-luvun rekvisiittaa. Vaikka onkin tehty aiemmin. Kantsii kurkata!

Pe 19:10 Yle 1.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat