Vuoden käyttäjä 2009. (Upouusi tapa)!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tämä on ihan erilainen kuin Vuoden käyttäjä 2008. Täällä ei ole osakilpailuja, vaan täällä äänestetään. 50 käyttäjää saa sanoa ne jotka menevät äänestykseen. Saa äänestää vain yhtä.

Tämä on siksi etuajassa, koska vuoden käyttäjä 2009 siirtyy korkeampaan virkaan vasta 1. 1. 2009.

Eli jokainen sanoo yhden käyttäjän joka menee jatkoon. 50 käyttäjää pääsee ehdokkaiksi. Itse kirjaan tulokset, ja minulla ei ole mitään ''erikoisoikeuksia''.

Äänestys alkaa. Enää 49 käyttäjää vapaana, sillä minää äänestän. Ääneni saa Tapsa99.

Sivut

Kommentit (395)

Vierailija

judoka kirjoitti:Minun ääneni saa adz:)

Miksi tämäkin piti nostaa taas? Vuoden 2009 paras käyttäjä valitaan vasta aivan vuoden lopussa, EI nyt. Nythän nimittäin kerkeää vielä tämän kuluvan vuoden aikana rekisteröityä vaikka kuinka asiallisia uusia käyttäjiä, joita voisi/voi loppuvuodesta (eli noin joulukuussa sitten) sitten äänestää.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Ääneni annan käyttäjälle nimeltä: Salwer1st/

Toinen ehdokas olisi ollut Otto Ankka-94 ja Akuhullu97, mutta Salwer on hauska, hyvä, aktiivinen, asiallinen ja kärsivällinen käyttäjä. Ja huomattavasti, nykyään yksi aktiivisimista vanhoista käyttäjistä.

PS. Salwer olisi ansaiinut Jullen Kunniamitalin.

Vierailija

Onnea Salwer1st/:lle! Olisin itsekin äänestänyt sinua mutta voitit ilman minun ääntänikin! Onnea vaan muillekkin!

Vierailija

Vielä kaksi ääntä Samille, ja Sami on Top 1:essä. Siellä ovat Ankkarock, Salwer ja Wondy. Kaiken maailman vilskeissä unohdin äänestää finaalikierroksen ääneni. Ja ääneni olisi saanut Tapsa99, mutta hän on tippunut. Joten ääneni saa Ankkarock.

Vierailija

Tapsa99 kirjoitti:Älkää muuttako tätä kinastelu keskusteluksi, Af1 ja Aleksi MacAnkkahullu!

Hyvä on, mutta on sinunkin pakko tunnustaa että se toinen on kopio. Se kuka seuraavana kinastelee saa elinkautisen porttikiellon!

Vierailija

Onko järkevää aloittaa jokatoinen päivä uusi kierros? Tämä tulos ei ole realistinen, jos äänestys aikaa on näin vähän. Sitä pitäisi olla monta kuukautta, jos siinä kerran valitaan VUODEN 2009 paras käyttäjä... No, mutta äänestän Frodoa.

Vierailija

Olisin voinut antaa ääneni paremminkin ja jollekkin toiselle hyvälle jäbälle, mutta annan ääneni Otto Ankalle eli vanhalle Jormalle. Aleksi taisi tarkoittaa, että tänne tulee nyt paljon viestejä jos oikein ymmärsin? (Tai ymmärsin väärin)

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Aleksi MacAnkkahullu 010898 kirjoitti:

Tapsa99 kirjoitti:Älkää muuttako tätä kinastelu keskusteluksi, Af1 ja Aleksi MacAnkkahullu!

Hyvä on, mutta on sinunkin pakko tunnustaa että se toinen on kopio. Se kuka seuraavana kinastelee saa elinkautisen porttikiellon!

Ja sinäkö sen annat? Oletko huomannut koskaan että olisit ITSE väärässä. Olet säälittävä.

Vierailija

Ankkarock kirjoitti:Ääneni annan käyttäjälle nimeltä: Salwer1st/<br />

Toinen ehdokas olisi ollut Otto Ankka-94 ja Akuhullu97, mutta Salwer on hauska, hyvä, aktiivinen, asiallinen ja kärsivällinen käyttäjä. Ja huomattavasti, nykyään yksi aktiivisimista vanhoista käyttäjistä.<br />

PS. Salwer olisi ansaiinut Jullen Kunniamitalin.

Eikö sinua häiritse yhtään sama kuva? Molemmat aktiivisia vielä.

Itse tunnistan "tyypin" kuvasta, ja hämää kun ei olekaan se..

Kyllä Salwer on loistava tyyppi, samoin moni muukin Ankka313 Otto-Ankka-94 ja Sami-96..Akuhullua unohtamati, niin paljon olisi mainittavaa, mutta valitsin djlordin koska olemme kirjoitelleet lähes yhtäpitkään täällä, ja ajankanssa hän sijottui topkolmoseen ja ei hevillä sieltä putoa.:D

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Aleksi MacAnkkahullu 010898 kirjoitti:

Af1 kirjoitti:Hmm.. Sally tai froko..&lt;br /&gt;<br />

Ääneni saa Aleksi MacAnkkahullu 010898, koska, hän on aktiivinen, yrittää aina, ja kaatuessaan, nousee ylös. Siis hyvä tyyppi. Yleensä asiallinenkin..

Af1? Kiitos paljon! Olen todella onnellinen, että sain sinun äänesi, sillä luulin, että vihaat minua. Kiitos! Pääset takaisin listalleni! Kiitos!

Víhaan? En tällä hetkellä (elokuusta..), ole hyvä vaan.. :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat