(6b1bc89e-a6c5-4866-93f8-3172a2c50b82) - 6b1bc89e-a6c5-4866-93f8-3172a2c50b82

Vierailija

This thread contains comments for topic "6b1bc89e-a6c5-4866-93f8-3172a2c50b82" (id=6b1bc89e-a6c5-4866-93f8-3172a2c50b82) which can be found in the [XXXX] portal.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Hyvä lehti varmaan! En ole ihan kokonaan ehtinyt lukea, mutta sen Pikku-apulais tarinan olen jo ehtinytkin. Myös Jordin piirtämän tarinan olen jo lukenut. Ei muuten taidakaan olla kovin yleinen piirtäjä? Molemmat edellämainitut tarinat minulta löytyvät, ja robottiseikkailuja tulee mieleen vaikka mitä. Pelle on muuten aika monta kertaa kehitellyt Roopelle robottihovimestaria!

Vierailija

Jaa, että sellaista tulossa. Voisitte muuten vähentää akkarin Milla sarjoja. Ne sopivat paremmin taskarin sivuille, eivätkä Egmontin porukat ole niistä oikein hyviä luomaankaan. Muutama kerta vuodessa riittää minulle oikein hyvin, jos tilalle tulee Egmontin kärkikaartin sarjoja (Ja riittä hyvin vaikkei kärkikaartin sarjoja tulisikaan...).

Vierailija

Pelle Peloton -lehti tällä kertaa. Lehden ensimmäinen tarina on huono. Välillä Aku oli liian tyhmä ja robotit eivät itseäni kiinnosta; pisteet 2/5. Rakastan Per Hedmanin käsikirjoituksia. Ne ovat joka kerta todella hyviä, niin myös tämä. Sivuilla 21 ja 22 seikkailevat tutut rosvot edellisestä Aku Ankasta; pisteet 5/5. Jordi, uusi piirtäjä lehteen. Ainakin naamoissa on hauskat ilmeet; pisteet 3/5. Toinen Maximinon piirtämä tarina on huonompi, koska en ole suuri Pelle-fani, kuitenkin ihan ok tarina; pisteet 3/5. Viimeisessä tarinassa Roopen pulisonget ovat tavallista pidemmät. Sivulla 35 Roope sanoo myin ja myöhemmin möin...Tarinan loppu on kuitenkin hyvä; pisteet 4/5.

Vierailija

Pikku apulainen julkkiksena? Mahtaa tulla hauska lehti. Noo, muistuuhan tässä monia muitakin robotti seikkailuja, niitähän kun on Akkarissa riittävästi ollut. Minunkin on kyllä ihan pakko saada tuollainen Urkki-Purkki. Siitä voisi olla hyötyä. Kysymyksiä kuin on niin paljon, että ei ainakaan kysymykset loppuisi, ja Urkki-Purkki tulisi toimettomaksi. On siinäkin muuten taas härvelillä nimi. ;)

Vierailija

Ei mikään paras akkari,mutta ihan ok.Itse en pitänyt sarjasta "Kodinhoidon uudet virtaukset" en tiedä miks mutta en vaan pitänyt joten antaisin sille 7.Parhaimmat sarjat olivat mun mielestä "Albatrossista aallokkoon" ja "Omenaongelma" niille antaisin molemmille 8½.Ja sarjalle "Julkisuuden kirot" antaisin 7-,koska en pitänyt siitä että Pikku apulaista moititaan.Ja vika sarja "Nappi kauppaa" ei ollu hirveen huono eikä hirveen hyvä sille antaisin 7+.

Vierailija

No oli tämä akkari ihan ok,mutta ei vieläkään mikään huippu.Gattinon tarina oli ylivoimaisesti paras.Sille pisteitä 8,3.Maximinon tarinalle antaisin säälittävät 7 pistettä.Jordin tarina oli surkein.Tasan 6 pistettä.Maximinon toiselle tarinalle (jossa pääosissa Pikku Apulainen ja Pelle Peloton)pisteitä tuli myös tasan 7 pistettä.Maximinon saldo oli siis tässä akkarissa 14 pistettä.Nappikauppaa ylsi 5 sijalle pisteillä 6,8.Ei siis ehkä kuitenkan niin hyvä akkari.

Vierailija

Toimitus, hei! Eikös tuon niminen tarina, kuin Omenaongelmia, ole myös 2007 vuonna(muistaakseni), julkaistu Daan Jippesin piirtämä ja John Lustigin käsikirjoittama tarina? Sama nimi kuitenkin. Ja miten muistelisinkaan, että joskus olisin lukenut myös sellaisen tarinan ennenkin, kuin Julkisuuden kirot? Muistaakseni piirtäjänä toimi Nunez, ja käsikirjoittajana Sune Troelstrup?

Vierailija

Kysymys: Onko Jordi sama piirtäjä kuin Jordi Alfonso? Veikkaan, että ei, mutta te toimituksen porukat varmaan tiedätte paremmin.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat