Aku ankan palkintotehtävä

Seuraa 
Liittynyt12.9.2008

Onko teistä moni osallistunut Aku ankan palkintotehtävään ja jos on niin oletteko voittaneet. Itse olen osallistunut, mutta en ole voittanut.:(

Sivut

Kommentit (16)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

adz kirjoitti:Täällä siis näihin viikko-ja kuplakisoihin osallistun melkeen joka viikko, kerran oon voittanut. Mutta itse lehden kk-kisaan joskus osallistun, ku muistan, ja muutamia kertoja voittanukkin.<br />

Roope-sedästä myös.

Kai tiesit, että kk-kilpailuun pystyy osallistumaan nettisivuillakin?

Vierailija

djlordi kirjoitti:

adz kirjoitti:Täällä siis näihin viikko-ja kuplakisoihin osallistun melkeen joka viikko, kerran oon voittanut. Mutta itse lehden kk-kisaan joskus osallistun, ku muistan, ja muutamia kertoja voittanukkin.&lt;br /&gt;<br />

Roope-sedästä myös.

Kai tiesit, että kk-kilpailuun pystyy osallistumaan nettisivuillakin?

Joo niin voikin, mutta olen toisinaan pistäny etanapostillakin, ja harvemminhan nuo kk-kisat onkin..hehh, Roopessa oli hyss hysss kisa, pitääpä ratkoa ja netissä lähettää vastaus.

Vierailija

Aina olen osallistunut, mutta ei ole kertaakaan onni potkaissut Aku Ankan palkintotehtävässä. Viikon kuplassa olen kyllä kerran voittanut ja Roope-setä lehden palkintotehtävässä viime vuonna.

Vierailija

Täällä siis näihin viikko-ja kuplakisoihin osallistun melkeen joka viikko, kerran oon voittanut. Mutta itse lehden kk-kisaan joskus osallistun, ku muistan, ja muutamia kertoja voittanukkin.

Roope-sedästä myös.

Vierailija

Hei ?tte, voisit kyllä yrittää muistaa isot alkukirjaimet ja pisteet...

Jos (juvanka) tarkoitat Aku Ankan nettisivuilla osallistumista viikon kuplaan tai viikon vieraaseen niin kyllä, olen osallistunut ja voittanutkin kerran.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat