oletko musiikki-luokilla?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

niin oletko.Minä olen ja siellä on todella kivaa!:)

Kommentit (8)

Vierailija

Oikun olisinkin... Minä niin tahtoisin erilliselle musiikkiluokalle, musiikkia enemmän kuin tavallisilla luokilla.:^D Mutta harmi kun täällä takapajulassa ei sellaista mahdollisuutta ole... :^(

Vierailija

Niin pitää kyl myöntää että,kuoro kyl ei oo mitää kivaa (aina),mut bändiharkat ja musikaalit on kyl kivoi.ps...Harmi että,kaikis kaupungeissa ei oo musa-luokkii.:(

Vierailija

ankka:) kirjoitti:Niin pitää kyl myöntää että,kuoro kyl ei oo mitää kivaa (aina),mut bändiharkat ja musikaalit on kyl kivoi.ps...Harmi että,kaikis kaupungeissa ei oo musa-luokkii.:(

Samaa mieltä, täälläkin lähin on varmaan jossain 40km päässä meijän talosta... Meillä ei musiikkiluokkaa ole, mutta ollaan muutaman meijän- ja viitosluokkalaisen kanssa bändi perustettu. Ite olen kitarassa, ja toisena laulajana... Jos sävellyksissämme joskus laulua on! ;^) Soitamme me tosin ihan valmiitakin joidenkin toisten säveltämiä kappaleita. Nytkin minun olisi noin 1h sitten pitänyt lähteä bändi harkkoihin, mutta mitä järkeä mennä sateessa... Äiti sanoi että voi viiä minut... Pyörällä kun kirkkohallille menisi 1,5h, ja autolla 15min... ;^)

Vierailija

Joo mutta ärsyttää kun on aina jotain tyhmää kuoroa jota tavallisilla

luokilla ei ole! Ja sitten meidän ope yrittää tyrkyttää meitä myös

vapaa-ajalla johonkin kuoroon!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat