Mitä unta näit viime yönä?

Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Ajattelin tehdä tälläisen topickin... Kysymys kukee otsikossa. Jos muistat mitä unta näit viime yönä niin kerro siitä tänne. Ne joiden mielestään tässä topickissa ei ole mitään järkeä, niin niitten ei tarvitse kirjoitaa tänne esim "Turha topick! En kirjoita tänne" Tuollaiset viestit on kiellettyjä tässä topickissa! Minä en muista mitä unta näin viime yönä.

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

mä näin unta mun kaverista janista unta :D mut mä en muista mitä siinä tapahtu... sit näin semmosta unto et meijän koko luokka meni jonnekki leirille ja siel oli mörköjä.. x ))) ja si kerran näin unta et olin blondannu hiukset ; D

Vierailija

mä näin viime yönä semmosta unta et aku oli rikas ja roope oli akun palvelija sit öljyä ei enää tullu ja roope erosi ja akusta tuli veron maksa ja siin unessa EI kerrottu mihin aku ne rahat käytti.

Vierailija

no mäpä kerron yhen unen mitä mun kaveri oli nähnyt.oli kaks linnaketta ja niissä toisessa oli tytöt ja toisessa pojat ja niillä oli sota.(tää on TSH tyyppinen uni)pojat löhti hyökkäämään.mä ja mun muutama kaveri ;D kuoltiin ja jouduttiin tyttöjen puolelle ja me alettiin tehä aseita maissista ja alettiin tappamaan vihollisia.ha mä tapoin tai no tainnutin yhen meidän koulun ääliön.enempää enn muista ja ei hänkään ole mikään milelisairas jos sitäkin mietitte

Vierailija

Mun 1 oudoimmista unista on ehkä että maanpinnalle laskeutu JÄTTIMÄINEN ufo kuulu iso sarja erillaisia räjähdyksiä sitten ihmisiltä alko räjähtelee päitä irti. Unessa oli myös mun kaikki luokka kaverit. Sitten eloon jääneet juoksi turvaan poikien pukuhuoneeseen. Sitten se ufo (joka oli tähän mennessä ollut hieman ilamassa) kallistu hirveästi ja räjähti se paine aalto paiskas ihmisii päin seinää. Sitten mun paras kaveri halus lähtee tutkii mitä siellä on tapahtunu ja mä yritin estää mutta se häipyí. Sitten heräsin.

Vierailija

Minä näin koko viikon painajaisia! Sunnuntaina minä näin sellaista unta että koko luokkamme oli muuttunut yhdeksi suureksi möröksi ja röyhtäili! HUH! Eilen näin sellaista unta Että meidän luokan Teemu oli murhannut 5 luokan Pihdin ja minä näin kaiken!

Vierailija

jaa joskus uneni on aika "sekavia".en tarkalleen muista mitä tapahtu

yhtä äkkiä olin koulun ruokalassa jossa oli pieni ns ruoka sota ja opettajat oli delannu kun ne oli saanu perunasta päähän ja sitten ne yhtä äkkiä nous seisomaan ja toivotti hyvää syntymäpäivää.kerkesin jo kirotakkin unessa mutta sitten heräsin.aika outoja eikö.ja en ole mielisairas jos joku sitä meinaa kysyä

Vierailija

No en nyt muista, mitä näin... En ole pitkään aikaan muistanut. Mutta joskus kesälomalla näin että asustin erään ystäväni kanssa keskellä merta, talossa joka kellui tukkien päällä. Sitten kaikki ruoka ja juoma alkoi loppua... Muistan muutamia, lähemmältäkin ajalta, kun tuon, mutta on eriasia, kerronko...

Vierailija

En muista oikein mitään viimeaikaisista unista, mutta kerran näin unta, tai oikeastaan painajaista, että maailma räjähtää viikon päästä..

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:No en nyt muista, mitä näin... En ole pitkään aikaan muistanut. Mutta joskus kesälomalla näin että asustin erään ystäväni kanssa keskellä merta, talossa joka kellui tukkien päällä. Sitten kaikki ruoka ja juoma alkoi loppua... Muistan muutamia, lähemmältäkin ajalta, kun tuon, mutta on eriasia, kerronko...

Kerro ilmomielin! Kaikki haluavat tietää!

Vierailija

Aleksi MacAnkkahullu 010898 kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:No en nyt muista, mitä näin... En ole pitkään aikaan muistanut. Mutta joskus kesälomalla näin että asustin erään ystäväni kanssa keskellä merta, talossa joka kellui tukkien päällä. Sitten kaikki ruoka ja juoma alkoi loppua... Muistan muutamia, lähemmältäkin ajalta, kun tuon, mutta on eriasia, kerronko...

Kerro ilmomielin! Kaikki haluavat tietää!

Sori että tuplapostaan mutta Aleksi hyvä on mullakin unia mitä en halua kertoa ja niin on varmasti sinullakin

Vierailija

Aleksi MacAnkkahullu 010898 kirjoitti:Kerro ilmomielin! Kaikki haluavat tietää!

Enpä usko... Ja sanon heti suoraan, vaikka kuinka vänkyttäisit, en kerro. Matkin osaa Hanhihannun tekstistä: "Minäkin näin unta, mutta eri asia, että kerronko sen täällä. Sen verran henkilökohtainen juttu nimittäin..." Täysin saman voi sanoa minunkin "unesta" ...

Vierailija

ankkakonda kirjoitti:jaa joskus uneni on aika "sekavia".en tarkalleen muista mitä tapahtu <br />

yhtä äkkiä olin koulun ruokalassa jossa oli pieni ns ruoka sota ja opettajat oli delannu kun ne oli saanu perunasta päähän ja sitten ne yhtä äkkiä nous seisomaan ja toivotti hyvää syntymäpäivää.kerkesin jo kirotakkin unessa mutta sitten heräsin.aika outoja eikö.ja en ole mielisairas jos joku sitä meinaa kysyä

Jep et ole mielisairas sillä minäkin näen sekavia unia.

Tässä yksi.

Olin kavereitteni kanssa netissä.

ja pian uneeni tuli mukaan joku ihmeen "maksamyrkytys".

Pian sen jälkeen olin poikien pukuhuoneen suihkussa vaatteet päällä

Toivottavasti ketään ei kiinnosta mitä sen jälkeen

tapahtuu!!!!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat