tietovisa aku ankasta

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

minkä niminen on uusin akuankan taskari kertokaa numero ja nimi jos haluatte vastata

Kommentit (11)

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Nalle90 vastasi oikein, mutta uskoisin, että hän ei ole enää paikalle, joten minä laitan uuden kysymyksen.

Minä vuonna Barks teki tarinan Pluto pelastaa laivan?

Vierailija

Täytyi kaivaa vanha kunnon visa tuolta keskustelun syövereistä, kun lähiaikoina on tulllut vain leikkejä.

Nyt en kyllä muista ihan varmasti vuosilukua, mutta olisiko "Pluto pelastaa laivan" vuodelta 1942?

No laitan kuitenkin seuraavan kysymyksen, koska kestää kuitenkin hetken, ennenkuin Salwer huomaa tämän.

Eli seuraava kysymys: Mihin kilpailuun Aku osallistuu Barksin tarinassa Teräsmadot?

Vierailija

No siinähän se vastaus tulikin Samilta. Epäilen, että voin kysyä uuden kysymyksen, vaikka se ei näköjään topiccin aloittajan mielessä käynyt...

Siis jatketaan topiccia säännöillä, jotka ovat tutut muistakin tietokilpailuista, eli siis oikein vastannut kysyy uuden kysymyksen...

Kysymys: Kuka on piirtänyt tarinan Sankariteko?

Vierailija

Tarinan Sankariteko, olisi voinut katsoa Akupediasta, siitä kirjoitin sinne. Sen löytää myös AA:49/01.

Ja tarinan oli piirtänyt Carl Barks, eli Ankkenstain, vastasit oikein!:)

Seuraava kysymys: Kenen juhlanumero uusin Roope-Setä oli?

Vierailija

Nimi on "Sankariainesta" ja numero ompi 347. Onkos muuten järkevää tehdä tälläinen topic, missä on vain 1 kysymys? Kaikkihan vain kopioi sen saman, siis tämä on kun vain sille ensimmäiselle vastaajalla tarkoitettu.

Vierailija

Tämä on ihan turha topic, elikkä en vastaa. Mitä järkeä tehdä uusia visailuita, kun voi vastata vanhoihin. Ihan turha keskustelu minusta...

Tai no, voin minä vastata Frodo95 kysymykseen... Voisiko olla Fecchi? Vaikea kysymys, koska en ole lukenut koko tarinaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat