Haluaisitko olla Aku Ankan teossa töissä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eikös olisi kivaa jos voisi itse tehdä käsikirjoituksen? Piirtää kuin Don Rosa? Suomentaa puhekuplat (_joo!_) Miltä sinusta tuntuisi olla Aku-lehtien teossa töissä? \/

Kommentit (13)

Vierailija

Ihan varmasti olisi kivaa, piirtää kuin Rosa tai ees suomentaa puhekuplat..tai muutenvaan olla toimitukses.(käääk) :D

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Paljonkohan saisi palkkaa?;) No tärkein olisi varmaan, että pitää työstään. Voisi se olla aika mukavaa. En silti mene töihin minkään lehden toimitukseen.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Minä aionkin tulla isona aku ankan piirtäjäksi. Toivottavasti toiveeni toteutuu.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Piirtäjä olisi ihan hauska olla, koska saisi näyttää töitään tosi monelle maailmassa. Toimituksessakin olisi hauskaa koska saisi poistaa näitä turhia keskusteluja ja kirjotella blogeihin (ja toki paljon muutakin).

Vierailija

Minusta olisi mukavaa keksiä uusien Disney-hahmojen ja ankkasarjoissa esiintyvien julkkisten suomenkielisiä nimiä. Ja olisihan se kiva osata piirtää niin hyvin kuin Rosa, Barks tai Vicar. Ja unelmanihan onkin päästä sarjakuvantekijäksi(olen maininnut tämän jo aikaisemminkin), siis ankantekijäksi ja sarjakuvien tekijäksi muutenkin. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat