Mikä olisi mielestänne paras uudistus Aku Ankan nettisivuille?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minusta paras uudistus olisi Modet sillä näillä sivuilla on aikamoinen liuta turhia keskusteluja ja paljon turhia viestejä.

Sivut

Kommentit (19)

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Janne95 kirjoitti:Keskustelu aikaa vois pidentää. esim. 7-22 :s

Tokihan tuo aukioloaika olisi hyvä, mutta kuka haluaisi olla täällä töissä esim. sunnuntai-iltana klo. 22? En minä ainakaan. Veikkailisin, ettei toimituksen porukatkaan haluasivat. Klo. 7:nkin on kriittisiä työaikoja. Kuka viitsisi tulla töihin niin aikaisin esim. Sunnuntaina?

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Salwer1st/ kirjoitti:

Tokihan tuo aukioloaika olisi hyvä, mutta kuka haluaisi olla täällä töissä esim. sunnuntai-iltana klo. 22? En minä ainakaan. Veikkailisin, ettei toimituksen porukatkaan haluasivat. Klo. 7:nkin on kriittisiä työaikoja. Kuka viitsisi tulla töihin niin aikaisin esim. Sunnuntaina?

Mä ainakin voisin kun saa rahaa ja jos työ olisi helppoa.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

djlordi kirjoitti:

Salwer1st/ kirjoitti:

Mä ainakin voisin kun saa rahaa ja jos työ olisi helppoa.

Tokihan minäkin, jos rahaa saa, mutta en usko, että toimitus kuitenkaan moiseen ryhtyy.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Juu, modet se olisi. Kun modet ovat tulleet ovat sivut melko lailla täydelliset. Ainahan on toki parantamisen varaa, mutta ei modejen tulon jälkeen enää niin paljoa. "Missä modet tarkastaa, siellä trollit ei voi laiduntaa!"

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Modet... yyh. Minä se jaksan jankata tästä.

Ps:Moderaattorit olisi paras uudistus.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Kunhan ne moderaattorit ilmestyisi, katsotaan sitten. Sitten nämä sivut voisi lukea jostakin, mitä lihavointi ja alleviivaus tarkoittaa. Ne olisi hyvin hyödyllisiä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat