Sonic

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mitä Sonic-pelejä teillä on?

Sivut

Kommentit (47)

Vierailija

Omistan koko alkuperäisen Mega Drive-trilogian, mutten valitettavasti alkuperäisversioita. Ainoastaan kolmososaa en ole päässyt lävitse vaikka ykkösosa on tunnetusti se haastavin. Kakkonen taitaa olla pelillisesti paras osa, mutta preferoin kolmosta sen upean soundtrackin vuoksi. Nykyaikana Sonic-pelien laatu on pohjamudissa ja yleisen mielipiteen mukaan nykyiset Sonicit ovat kaikkien aikojen kehnoimpia tasohyppelyitä. Nämä alkuperäiset osat, Sonic CD, Dreamcastin Sonic Adventuret ja DS:n Sonic Rush ovat kuitenkin ehdottomia ostoksia, mikäli haluaa itselleen vauhdikkaita tasohyppelyitä. Todellisia klassikoita.

Vierailija

heh löysin taas lisää tietoa vielä siihen shadow juttuun. ensiksi luulin että adventure 2;den lopussa oikea shadow kuoli, ja että heroesissa olisi se androidi shadow koska se ei muistanut mitään, mutta joku tyyppi oli selvittänyt näin; "In the Final Story, while you're fighting the Final Boss, Eggman says that he sent a robot to save Shadow before he hit the ground. This is the real Shadow." -elikä shadow the hedgehogin aivan loppuloppu vastuksessa eggman kuulemma sanoo että lähetti robotin pelastamaan shadowin kun se tippui adventure 2;ssa ja luultiin että shadow kuoli... Tiedä sitten onko totta koska ensimmäinen kerta kun tuosta kuulin.

Vierailija

joccis kirjoitti:heh löysin taas lisää tietoa vielä siihen shadow juttuun. ensiksi luulin että adventure 2;den lopussa oikea shadow kuoli, ja että heroesissa olisi se androidi shadow koska se ei muistanut mitään, mutta joku tyyppi oli selvittänyt näin;In the Final Story, while youre fighting the Final Boss, Eggman says that he sent a robot to save Shadow before he hit the ground. This is the real Shadow. -elikä shadow the hedgehogin aivan loppuloppu vastuksessa eggman kuulemma sanoo että lähetti robotin pelastamaan shadowin kun se tippui adventure 2;ssa ja luultiin että shadow kuoli... Tiedä sitten onko totta koska ensimmäinen kerta kun tuosta kuulin.

Kyllä minä ainakin uskoisin, että tuo on totta, kuulostaa ihan järkevältä. Olisihan se nyt aika omituista, jos Shadow kuolisi. Onhan Shadow aika tärkeä hahmo - täydellinen elämän muoto ja sitä rataa. Muuten, joccis. Sellainen Sonic -tietokirja kun olet, niin sattuisitko sattumalta tietämään, mikä Sonicin isän nimi on? Se alkoi J:llä (kai), mutta on päässyt unohtumaan. Kiitos jo etukäteen! (Menen mummalle, enkä näin ollen tule olemaan täällä 4-5 päivään.)

Vierailija

No niin, nyt olen taas viisastunut se Shadow-jutun kanssa. Tässä tulee:

Gerald Robotnik (Eggyn vaari) loi Shadown avaruusasema ARK:ssa. Hän oli tehnyt sopimuksen Black Doom nimisen tyypin kanssa. Doom auttaisi Geraldia Shadowin luomisessa. Shadow on luotu itse asiassa Black Doomin verestä. Tästä hyvästä Black saisi käyttää Shadowia maailman tuhoamiseen 50 vuoden päästä. Kun maan ilmavoimat (G.U.N) sai tietää asiasta he hyökkäsivät ARK:hon, sillä Shadowin ajateltiin olevan vaaraksi. Maria Robotnik, Shadowin ainoa ystävä, sai lähetettyä ennen kuolemaansa hänet kapselissa Maahan. G.U.N:nän kaverit ampuivat Marian Shadow-paran silmien edessä. Lennossa Shadow menetti muistinsa. Yli 50 vuoden jälkeen Dr. Ivo Robotnik herätti Shadown. Shadow on etsinyt Eggmanin (eli Dr. Robotnikin) kanssa chaosemeraldeja, sillä on hänelle palveluksen velkaa. Niinpä Shadow alkaa selvittää menneisyyttään yhdessä Rouge the batin ja E-123 Omegan kanssa (he liittoutuivat pelissä nimeltä Sonic Heroes).

Niin hei muuten, Sonic on metrin pituinen ja painaa 35kg. Tiedän muidenkin hahmojen pituuksia, ikiä ja painoja, mutta valitan, en tällä kertaa kerro niitä.

Vierailija

kerronnpa lyhyesti:Sonic on SEGA:n virallinen maskotti. Hahmon loi SEGA:n kehitysryhmä Sonic Team. Sonic on sininen siili, joka pystyy juoksemaan äänen nopeudella. Sonicin vihollinen on Dr. Eggman/Robotnik.

Sonicin heikkous on se, ettei hän osaa uida.

Vierailija

Juu, minä tiesin sen Mr.Needlemouse -jutun ja että Sally on vapaudentaistelijoiden ryhmässä ja totta kai myös sen, että Dr. Robotnik on Eggmanin oikea nimi. Mutta kiitos kun valaisit minulle tietämättömälle tuota Shadow -juttua... Olen lukenut sen jostain, mutta se oli niin monimutkainen, etten enää oikein muistanut siitä mitään. Ja puollustuksekseni voin sanoa, että jossain luki, että Blaze on 14-vuotias, mutta saatan olla väärässäkin. Olen katsonut kyllä Yuotubesta videoita ja etsinyt tietoa vaikka mistä, mutta kaikki ei aina ole oikeaa tietoa. No, oli miten oli, kiitos kun korjasit.

Vierailija

""Kyllä minä ainakin uskoisin, että tuo on totta, kuulostaa ihan järkevältä. Olisihan se nyt aika omituista, jos Shadow kuolisi. Onhan Shadow aika tärkeä hahmo - täydellinen elämän muoto ja sitä rataa. Muuten, joccis. Sellainen Sonic -tietokirja kun olet, niin sattuisitko sattumalta tietämään, mikä Sonicin isän nimi on? Se alkoi Jlä (kai), mutta on päässyt unohtumaan. Kiitos jo etukäteen! (Menen mummalle, enkä näin ollen tule olemaan täällä 4-5 päivään.)""

^ joo en viitsinyt laittaa koko pitkää liutaa niin sitten näin. siitä shadow -jutusta,en usko siihen koska luin sen joltain käyttäjältä youtubesta,ja oli minulle ensimmäinen kerta kun tuosta kuulin. sitäpaitsi heroesissa, (HUOM. heroes on ajassa ennen shadow the hedgehog;ia ja jälkeen adventure 2;ta)team darkin alkuvideossa kai herätetään se shadow androidi.

Niin ja siitä sonicin isästä, ei ole (kai) segan sonic team kertonut mitään. todisteiksi voisi pistää sonic centralin kysy sonicilta - osio (juu,vapaasti suomensin...kakarat siellä kyllä ihan tosissaan uskoo) siellä sanottiin ettei edes muistaisi tms. MUTTA on voitu hyvinkin keksiä sonicille vanhemmat, koska wikipediakin sanoo että oli joskus jokin varhainen,tuntemattomalta tekijältä tullut sonic sarjakuva... tämän kopion suoraan wikipediasta vaikka ei kai saisi mutta kun kerran kysymykseen vastaan niin: ""Sonic the Hedgehogista on tehty tuntematon manga-sarja. Sarja on hyvin oudolta Shogakukan "Shogaku Yonensei" ryhmältä. Mangassa nuori siilipoika Nicky pystyy muuttumaan Soniciksi, jolloin hän pystyy juoksemaan äänennopeudella. Hän taistelee ilkeää ja julmaa tri Eggmania vastaan. Tails ilmaantuu myöhemmässä vaiheessa. Mangaa julkaistiin vuonna 1992.""

Vierailija

pleikalle: Sonic riders,Sonic riders zero gravity,sonic gems collection ja tietsikalle Sonic adventure 1.Omistan siis 4 soniccia.

Vierailija

Moi. ite tiedän sonic -jutuista lähes kaiken (myös shadowin tarinan jonka ymmärtämiseen tarvitsee olla pelattu 3 peliä). oon pelannu lähes kaikkia sonic -pelejä ihan peleistä japanilaiseen kolikkopeliin asti. ainoa asia mikä minua soniceissa ärsyttää on ala-arvoinen lastenohjelma sonic x,joka tulkitsee monta asiaa aivan väärin, esim: isoin pahe on varmaan adventure 1 ja 2:teen liittyvät jaksot, jotka ovat ihan pihalla ja että nyky soniceissa on toiset ääninäyttelijät sonic x:än takia,eikä sillä että ne olisivat huonoja,vaan kun eivät vain ole yhtä osaavia. sokerina pohjalla sonic x:ässä on joskus piirrosvirhe ja että Tailsin tornado 2 ei hajonnut sonic adventure 1:ssä... no joo mutta onhan ne sonicit siltikin mahtavia,esim tuo uusi sonic unleashed (japanissa adventure 3) pleikka 3:lle ja xbox360:pille kun niissä versioissa on enemmän purtavaa... onko kukaan muuten pelannut sonic cd:tä, löytyy nukyään helposti pelikokoelmassa sonic gems collection.sonic cd on 2d peli ja hyvä sellainen, ainakin välillä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat