Oma Sarjakuva

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tekeekö teistä joku omaa sarjakuvaa? Minä teen, sen nimi on Banaanimies. Siitä on monta osaa, 1, 2, 3, 4 ja viitonen on suunnitteluvaiheessa. Sarjakuvat koostuvat monesta pienosasta, esimerkiksi nelosessa on 15 pienosaa. Sarjakuvissa seikkailevat arvattavastikin hedelmät. Kaikki muut olen tehnyt ruutuvihkoihin (huono ajatus), mutta viitosesta tulee ihka oikea sarjakuvakirja. Kun olen tehnyt sen, suunnittelin että voisin jatkaa piirtämistä tekemällä vähän niinkuin Roope Ankan Elämä ja Teot-kirjan kopiona, sarjakuvien kahdesta erittäin tärkeistä henkilöistä, siskosta ja veljestä, Kibran ja Kinnan Lapsuus ja Nuoruus-kirjan. Sanokaa mitä sanotte, mutta tykkään tehdä niitä. Ne ovat mun elämäni ilonaihe. :)) Musta on hyvin tärkeetä että saa tehdä jotain mistä tykkää. Kertokaa omista kokemuksistanne, jos olette/teette omaa sarjakuvaa! En ole varma, onko tälläinen keskustelu aikaisemmin jo aloitettu!!!

Sivut

Kommentit (17)

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

En tee sarjakuvaa, mutta piirrän (en ankkoja) joskus. Kuten monella muullakin, aika ei tahdo riittää. Koulu läksyineen ja kokeineen vie mukavan siivun päivästä. Huomennakin 8-16... Lomalla ehtisi...

Vierailija

No piirtelen välillä sarjakuvaa jonka nimi on Elmeri Etana. Se kertoo ... etanasta jonka nimi on Elmeri ja sillä on Buubo-serkku joka pälättää koko ajan. Sitte se ei tykkää siitä Buubosta kun se soittaa sen ovikelloo... joo. Se sarjis on tosi pelkistetty ja teen sitä vaan joskus kun on tylsää. Sitten piirrän tietty Akua mutta en ole siitä sarjista ruvennu tekemään vielä. :)

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Ei pysty, liian hapokasta.:D En siis väsää sarjakuvia enää samsta syystä kuin Siru. Aikaa ei vain ole riittävästi. Vuorokauteen pitäisi tulla pari tuntia lisää:).

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:Ei pysty, liian hapokasta.:D En siis väsää sarjakuvia enää samsta syystä kuin Siru. Aikaa ei vain ole riittävästi. Vuorokauteen pitäisi tulla pari tuntia lisää:).

Minun tilanteessa yhden vuorokauden pitäisi sisältää 48 tuntia tai enemmän, aika oikein millään riitä ylimääräiseen, kun koulu vie suurimman osan ajasta.

Vierailija

Kyllä teen omaa sarjakuvaa :)! Nimi on Megakissa. Se kertoo minun kissastani. Kissani on muuttunut Supersankariksi, ja hänen täytyy tuhota Alfrendo Rottiksen suunnitelmat!

Vierailija

Joo teenhän minäkin myös sarjakuvaa.. Mut se on aika outo nimittäin pää osassa on PULU!. Siis pulu jolla on normaalit vaatteet ja se liikkuu millon missäkin ja milloin mitäkin tekee : D. Se ei niiku oo ihan ''sarjakuva'' vain henkilo jonka piirrän millon mihinkin ja niin päin pois. Kerran tungin sen bändiin jonka nimi oli c''system of a pulu'' Jasoittajat olivat ''yllätys yllätys'' PULUJA

Pulu ideani lähti siitä, kun ol kerrän ihan sika tylsää, ja piirtelin vain ihan normaalisti ja sit vaan piirsin pulu, jolla oli elvis kampaus, kiinalaisen viikset ja kaljamaha. Sillon se tuli.

Ja nyt oon muunnellu sitä aamuunisesta ötökkäfarmariin.

Ja siinä pietä nippelitietoa pulusta......:)

Vierailija

Ei minun taitoni riitä sarjakuvan tekemiseen. Olen toisinsanoen siihen liian surkea piirtämään. Itse kun tavoitan piirtämisessä asioita, joita en voi saavuttaa... Sitten, kun en saavuta niitä niin hermostun ja pimahdan, että finito vain sitten piirustukselleni.

Jos alkaisin tekemään sarjakuvaa niin se oli Aku Ankkaa, se olisi selvä! : )

don donald
Seuraa 
Liittynyt18.10.2009

Kyllähän on jotain sarjakuvaa tullut tehtyä. :D

Piirtäminen on mukavaa ja olen alkanut tekemään sellaista ankkasarjakuvaa jonka ehkä (sivu sivulta) lähetän galtsuun.

SuperÄijä
Seuraa 
Liittynyt27.12.2009

Minä olen piirtänyt RK nimistä itse keksimääni scifi sarjaa kuusi vuotta. Muutama pätkä on paikallislehdessäkin julkaistu, mutta suurempaa menestystä en ole vielä saanut.

Toistaiseksi mikään lehti ei ole vielä suostunut julkaisemaan uutta viisisivuista Fingerpori tyylistä vitsipätkääni.

Vierailija

Aloitin tossa äskön uuden sarjiksen. Siinä seikkailee semmoinen outo ukkeli. Meinasin aloittaa vielä tänään uuden sarjiksen. Siinä seikkailee iha eri ukkeli. Sarjikseni ovat sellaisia lyhyitä sarjakuvastrippejä.

-Mefisto, jo vuodesta 08-

SuperÄijä
Seuraa 
Liittynyt27.12.2009

Vielä siitä RK:sta. Nimi RK tulee päähenkilön nimestä, joka on lyhenne RäkäKlimpistä. Tämä RK on äärimmäisen väkivaltainen(sarjan väkivalta on sellaista, joka sopii myös viisivuotiaille), mustasukkainen vihreä, venyvä möykky, jonka lempiase on viritetty kaksipiippuinen galaxienvälinen rakettisinko.

RK:ta vihaavat muummuassa mutantti Galle ja gyborgi Hanna-Riitta. Näiden kanssa RK:lla on kahnauksia, esim. nyt työn alla olevassa 30 sivuisessa seikkailussa on taistelu, joka uhkaa tuhota Telluksen! Se on kyllä niin pitkä, että tuskin koskaan saan sitä julkaistua.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat