Aku Ankka -lautapeli!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko jollain sattumoisin uusin Aku Ankka -lautapeli? Tai aikooko joku hankkia? Onko se ylipäätänsä hankkimisen arvoinen?

Sivut

Kommentit (66)

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ehkä saan joululahjaksi... Toisaalta mieluummin Aku Ankka-kirjoja tosiaan. Itse näin sen pelin jo ennen sen varsinaista julkistamista, kun se oli itiksessä, hain sieltä Rosan nimmarin, kun oli Suomessa. Kirjamessuillahan peli piti julkistaa... Mutta hyvältä peliltä vaikutti.

Vierailija

Tahtoisin sitä kovasti pelata ja testata Ankka tietoni ihan oikeasti, mutta ei ole vielä mahdollisuuksia ollut pelata sitä. Ja joululahjaksikin haluan Modern Art pelin, niin en voi pyytää sitä joululahjaksikaan. Ja rahatkaan ei valitettavasti veny siihen... Säästöjä siihen en myöskään tuhlaa.

Vierailija

En minä ainakaan sitä toivo, harvemmin lautapelejä pelaan. Nyt kyllä tosin olen viimeaikoina hieman pelannut, kun aikoinaan kirjamessuilla osallistuin kilpailuun, jossa palkintona oli 12 takticin lautapeliä, ja sitten satuin ne voittamaan.

Vierailija

Voisinpa ostaakin, ellei se ole aivan typerä, mutta onhan sitä kehuttu. Tuli vaan mieleen, että sitä ei välttämättä kovin monta kertaa pelaa, jos kysymyksiä on kovin vähän

Vierailija

Hei, minä ihan totta tarttisin vähän tarkempia tietoja tämän pelin tasosta ja niin pois päin, koska aion jonkun pelin hankkia jouluksi ja olisi kiva tietää kannattaako tämä Aku Ankka -peli sulkea pois vaihtoehtojen listasta vai ei. Eli kertokaas nyt jotain esim. kysymysten tasosta ja niiden tärkeydestä pelissä. Entä minkä ikäisile suosittelisitte peliä?

Vierailija

Taskari-Toni kirjoitti:No, kerronpa pari asiaa. Meillä nääs on se peli (Ostin eilen.) Tehtävänä on kuljettaa ensilantti Roopen säiliölle omaa Räpyläreittiään varoen samalla etteivät muut pelaajat vie sitä. Pelissä voi käyttää mm. onnenpyörää tai vaikka mennä tietovisaruutuun. Kysymykset ovat ankka-aiheisia. On myös tapahtumakortteja, joiden avulla voi vaikka joutua konnan uhriksi tai saada käyttää Pellen keksintökonetta. Askelia mitataan askellaskurilla, ja niiden määrään vaikuttavat monet seikat. Melko hauska peli.

Kuulostaa ihan hyvältä peliltä.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Siru05 kirjoitti:Voi Tapsa Tapsa tuo ei ole linkki vaan osoite<br />

Mulla on se tosi kiva peli sopii täydellisesti mulle :d

Säännöissä kuitenkin linkillä ja osoitteella tarkoitetaan samaa asiaa, koska linkkejähän ei edes pysty tänne lisäämään enää. En osta sitä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat