Onko sinulla jo Lannistumaton laivuri?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko sinulla Lannistumaton laivuri? ja oliko hyvä?

(itselläni on)

Kommentit (12)

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mielestäni Lannisumaton Laivuri oli hieman parempi, mitä odotin. Minulla on se kirja, oikeastaan kaksi kappaletta. Toinen on myynnissä. Se, joka on myynnissä, siinä on piirtäjien nimmarit. Siinä omassani on kuvat ja nimmarit.:D

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Onhan mulla se ja mulla on siinä Jippesin ja Miltonin nimmarit ja mulla on Miltonin Pelle ja Jippesin Aku. Olin jonossa kolmas tai neljäs, mun edellä oli kaks poikaa jotka oli odottanu iha sika kauan. Sitte en oo varma ohittiks yks vanhempi mies vai oliks se vaan käyny kiertelemässä ja kattoo niitä kirjoja. Kävin hakee mun kirjan Suomalaisesta.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Lannistumaton Laivuri on kyllä minulla ja ododtukset ylittyivät siitä. Pari päivää sitten sain kirjan loppuun ja totesin, että oli kyllä kelpo ostos! Mutta olisipa saanut ne nimmaritkin siihen... :/

Vierailija

Mulla oli jo kauan kauan sitten.Oli todella hyvä,aavisteltiin iskän kanssa juuri tuommoista.On mulla nimmarit ja kuvatkin siinä.

Vierailija

Minulla on, ja siinä komeilee Jippesin kuva Akusta ja Miltonin kuva Iineksestä, tietenkin omistuksilla varustettuna. Lannistumaton Laivuri oli hyvä, ja Barksmainen henki oli monissa tarinoissa, vaikka ei niitä olisi erehtynyt hänen tekemiksi luulemaan

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Akuhullu, käytätkö huutonettiä?

Onko käyttäjänimesi Huutonetissä "ancallinen"?

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat