Kenet täältä Aku Ankan nettisivujen käyttäjistä haluaisit nähdä ihan kasvotusten?

Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Minä haluaisin ainakin tavata kaikki, mutta erityisesti haluaisin nähdä Aleksi MacAnkahullun tai Sami96:den. Aleksi MacAnkkahullun siksi, että se on paras kaverini täältä Aku Ankan sivuilta, ja Sami96:den siksi, että hän on sanonut että hänellä on hauska tukka. (Ei pahalla) :D

Sivut

Kommentit (53)

Vierailija

_wonderlust_ kirjoitti:Monilla nettisivuilla järjestetään erilaisia miittejä, eli sovitaan paikka ja aika, jossa nähdään ja pölistään typeriä. Sellainen olisi hauska täälläkin, mutta koska käyttäjäkunta on hyvin hajautunutta ja iältään nuorta, ei homma toimisi. Mutta olisihan se ideana hauska. Mikäli jossain vaiheessa tulee joku suuri ankkatapahtuma jonne "kaikki" tulevat, täytyy ainakin kirjoittaa nickinsä otsaan, jotta muut tunnistavat:')<br />

lainaus]

Niin tuohan olisi yksi hyvä syy, mutta tosiaan pitäisi muutavan vuoden odotella kun kävijäkunta on tällähetkellä suht. nuori. Hanhiksen idea oli myös hyvä! Paitsi tosiaan tuo, että ne kuitenkin olisivat Hesassa, mutta toisaalta jos ne vaan tarpeeksi hyvät olisi niin kyllähän sinnekin voisi mennä. Ja sitten vaan tussailemaan käyttäjä nimi otsaan!

Itse haluaisin myös nähdä Wondylin, sillä en kyllä minäkään uskos että sinulla on vaaleat hiukset. Ja muutenkin olisi kiva nähdä miltä näytät. Sitten on varmasti paljon muitakin: Hanhiksen, josta minulla ei ole oikeen minkäänlaista käsitystä. Sami-96, no vähän olen osannut päätellä miltä näytät, mutta olisi se silti kiva nähdä livenä ja tästäkin tulisi miljoona pitkä listä joten loput vain luettelet: Siru, Af1, MaD, Frodo, Akuhullu, Mary, Djlordi, Tehwin, Otto ja Ankkarock. Muuten, aika poikapainotteinen :D

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kylläpäs olisin suosittu töllisteltävä:'D Tervetuloa vaan nykimään hihasta. Taidan painaa sellaisen übertyylikkään Wondy-paidan.

Monilla nettisivuilla järjestetään erilaisia miittejä, eli sovitaan paikka ja aika, jossa nähdään ja pölistään typeriä. Sellainen olisi hauska täälläkin, mutta koska käyttäjäkunta on hyvin hajautunutta ja iältään nuorta, ei homma toimisi. Mutta olisihan se ideana hauska. Mikäli jossain vaiheessa tulee joku suuri ankkatapahtuma jonne "kaikki" tulevat, täytyy ainakin kirjoittaa nickinsä otsaan, jotta muut tunnistavat:')

Livenä haluaisin nähdä toki mahdollisimman monta käyttäjää, mutta ainakin Tehwinin ja Hanhiksen. Minulla ei ole kummastakaan minkäänlaista kuvaa mielessäni avoja lukuun ottamatta, joten haluaisin nähdä, mitä herrat ovat miehiään. Samia minun ei tarvitsisi nähdä, näkeehän sen jo avasta:') Ei vaan, pitäisihän se tarkistaa, näyttääkö Sami tosiaan avansa hepulta. Samoin Salwerin, MaDin, Oton ja Frodon haluaisin nähdä kerralla, heissä on mielestäni pikkuisen jotain samaa. Ajattelin mainita vain pari, mutta antaa olla: adz, Djlordi, Mary-Kate, cakku, Nanne, Jaffa95 (meinasin ihan unohtaa!), Sere (apua, toinen unohtunut!), Akuhullu, King Henkka, Yukonin Hyinen Liekki (joka on kadonnut : (), Ankka313.. No nyt loppuu, tai luettelen kohta kaikki.

Vierailija

Joo, tulisipa joku miitti, tahtoisin niiiin monet henkilöt nähdä, ehdottomasti Frodon! Tosiaan, tosin jos se miitti olisi Hesassa, minulla ei olisi mitään mahdollisuuksia sinne ilmestyä. (Että pitääkin koko suvun asua täällä, paitsi kummitäti...)

Vierailija

Tapsan,Wondyn,Tehwinin,adzin,djlordin,cakun,Akuhullun,Aleksi Macankkahullun,hanhihannun ja tietenkin Samin.

PADIIkin olisi kiva nähdä.(sori capsin käyttö mutta

padiin nimerkki kirjoitetaan.)

Vierailija

Livenä haluaisin nähdä Wondyn, en voi vaan uskoa, että hänellä ei ole mustia hiuksia. Myös Mary olisi mukava tavata... Ja sitten myös Salwerin, MaDin, Frodon, Samin, Oton, Akuhullun, Sheheredazen, Tehwinin, ankkarockin, Adzin, Djlordin...(Mahdollisimman monen)

[lainuas]Wonderlust kirjoitti:Monilla nettisivuilla järjestetään erilaisia miittejä, eli sovitaan paikka ja aika, jossa nähdään ja pölistään typeriä. Sellainen olisi hauska täälläkin, mutta koska käyttäjäkunta on hyvin hajautunutta ja iältään nuorta, ei homma toimisi. Mutta olisihan se ideana hauska. Mikäli jossain vaiheessa tulee joku suuri ankkatapahtuma jonne "kaikki" tulevat, täytyy ainakin kirjoittaa nickinsä otsaan, jotta muut tunnistavat:')

Tuo olisi metkaa, mutta nuori väestö olisi iso este hommaa ajatellen, mutta entäs 5-7 vuoden päästä! Silloinhan niin sanottu "vakiporukka" on aikalailla täysi-ikäistä sakkia... Myös tällainen maailmanlaajuinen ankkatapahtuma olisi mukava, mutta se olisi 100% varmuudella Hesassa, jos se olisi edes Suomessa, mutta jos olisi.(Mutta sanan jankkausta... -,-) Siellä voisi olla monia piirtäjiä ja erimaallaisia ankka-faneja. Myös silloin voitaisi julkaista monia ankka julkaisuja ja muuta kivaa. Tapahtuma voisi kestääkin about viikon päivät... Se olisi hauskaa! : D Ja mikä tärkeintä, kaikki me suomalaiset ankka-fanit tapaisimme siellä!

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Salwer1st/ kirjoitti:Ainakin MaDin, Oton, Ankkarockin, Akuhullun, wieriin, adz:n, djlordin (jolla on muuten aivan mahtavat kotisivut), Samin ja Mattiiin.

Itse asiassa minulla on melkein samanlainen lista, kuin sinulla, mutta me vaihdamme paikkoja.:D Vai on djlordilla kivat kotisivut... Täytyy käydä katsomassa.

Ja lisäisin tuohon vielä vaikka Wonderin ja jotkut trollit. Olisi nääs kiva nähdä, että millaisia oikein ovat.:D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat