Kuunnelkaas hetki minua...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

No niin. Täällä Aku Ankan nettisivuilla on aika paljon kaikensorttisia kaikista pikku asioista valittavia pilkunviilajia. En sano nimiä he tietävät itse keitä tarkoitan. Myönnän, että Akun sivuilla on paljon turhia viestejä joka aiheesta, mutta jos jostain nuoremmasta käyttäjästä on kivaa tehdä keskustelu aiheesta "Don Rosa on paras", "Musta Pekka vai Mustakaapu" tai vaikka sadannen kerran se kuuluisa tietovisa joka karkaa käsistä, minulla ei ole mitään sitä vastaan. Akun sivut on kuitenkin taidettu tarkoittaa, siihen että kaikilla on kivaa. (varsinkin pienemmillä) Uskon että nyt saattaa joku tulla valittamaan minulle ja valittakoonkin jos osaa valituksen- sa perustella.

Kommentit (6)

Vierailija

Tuon oman näkökulmani tähän.

Ymmärrän kyllä, että nuoremmat eivät ole niin laadukkaita kirjoittamaan. Mutta tämä on kuitenkin k-e-s-k-u-s-t-e-l-ualue, ei turhanaikaisten viestien paikka.

Modet olisivat edistysaskel. Aluksi. Turhat viestit pois.

Toiseksi käyttäjien välisten viestienlähetysmahdollisuus, topicit eivät täyttyisi kahdenkeskisistä keskusteluista ja modet voisivat lähettää pyyntöjä viestitason parantamiseen.

Kolmanneksi viestienmuokkausmahdollisuus, kirjoitusvirheiden korjaamiseen ei tarvittaisi uutta viestiä ja ei tulisi peräkkäisiä viestejä kauheasti.

Neljänneksi apulaisankka (tms. nimi). Heidän tehtävinään olisi yksityisviestien (ks. ehdoitus kaksi) avulla opastaa uusia käyttäjiä, jotta heistäkin tulisi laadukkaita kirjoitusasioissa.

Näillä parannuksilla mielestäni pärjäisimme hyvin. (:

~kirja

Vierailija

Taikisfani kirjoitti:Valitan muta ketään ei toki voi estää valittamasta.

et sinä Taikisfani mielestäni valittaja ole

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Olen pahoillani, mutta joskus asioille onkin tehtävä jotakin. Koska meillä ei ole moderaattorin oikeuksia, niin emme voi toistaiseksi tehdä muuta kuin aukaista suumme.

Ps: Olen tainnut jo leimata itseni valittajien kaartiin.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Vai niin ja mikähän oli se alkuperäinen pointti aloituksessa, valittajien valitusta vai estoa vai antaa kaikkien kukkien kukkia vain.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Valitan muta ketään ei toki voi estää valittamasta.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Ehheh, valittaja nro1, tai joku kymmenen ensimmäisen joukossa luulisin olevan. ;^)

Totta, täällähän olisi mukava, että kaikilla olisi kivaa, mutta olisiko sitten kivaa, kun nämä foorumit totaalisesti jumittuisivat, sen takia, kun servut eivät jaksa näitä enään pyörittää, liiallisen topic määrän takia, kun jokainen tekisi aiheen isomummonsa lohjenneesta varpaankynnestä^^

Jos tahtoo ylistää Rosan parhautta, kertoo sen sitten jo aiemmin tehdyssä Don Rosa -topicissa.

Ja sitten näitä vertailu topicceja, niissä ei kyllä ole mitään järkeä. Voitte sitten laittaa noita vertailu juttuja esimerkiksi Wonderlustin - tämä vai tuo -topicciin. (Vai oliko se Tehwinin? Ääh, ei kaikkea voi muistaa...)

Perus asiana topicin teossa kannattaa aina kumminkin miettiä, mistä ja mihin tekee topicin, ja aiheen pitää olla kelpuutettava! Sitten ei mitään kilometriotsikkoja, ja aloitusviestikin saisi olla selkeä, mutta senkään ei pidä olla kilometrin pituinen.

Jos teidän on pakko kysyä jotain josta itsekkin keksitte että siitä ei kannata tehdä topiccia, kysykää sitä Tehwinin - Off-Topic -topicissa.

Pahoittelen kovasti mahdollisia kirjoitusvirheitä. Ja toivottavasti saatte jotain selkoa tuosta sekavasta viestistäni.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat