Harrastaako joku balettia täällä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minä harrastan.

On kiva jos joku muukin mharrastaa.

Kommentit (6)

Vierailija

En minä harrasta ainakaan, mutta olisi joskus mieluisa kokeilla myös baletin saraa. Joogaakin olisi mukava päästä kokeilemaan... Mutta sellainen asia baletissa on ärsyttävää, kun kaikilla on hurjat ennakkoluulot, että baletti on vain tyttöjen laji, jota se ei todellakaan ole!

Vierailija

Itse en harrasta sitä mutta olisihan se ihan kiva koikeilla. Paitsi että tälläisessä pikkupaikassa ei sellaiseen ole mahdollisuuksia ja minulla on tällä hetkellä jo yksi kuskattava harrastus joten tuskin toista saan.

Hanhihannu kirjoitti:En minä harrasta ainakaan, mutta olisi joskus mieluisa kokeilla myös baletin saraa. Joogaakin olisi mukava päästä kokeilemaan... Mutta sellainen asia baletissa on ärsyttävää, kun kaikilla on hurjat ennakkoluulot, että baletti on vain tyttöjen laji, jota se ei todellakaan ole!

Olen täysin samaa mieltä!! Samoin kuin kilpatanssissa tai tanssissa ylipäätän monet ajattelevat sen vain tyttöjen lajina. Ihan hyvin pojat voi tehdä sitä mitä tytöt ja toisinpäin. Paitsi että voisin melkein sanoa että monellakaan pojalla ei taitaisi balettiin riittää pokka. Tai ainakaan kertoa siitä. Voin hyvinkin olla väärässä, mutta tuntemistani pojista tämän johtopäätösen vetäisin. Jooga voisi Hanhis tosiaan olla kivaa :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat