Mini-Taskari 4

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tykkäsittekö siitä ja onko teillä se? Minulla itselläni on se ja pidin siitä.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Mustaneliapila oli paras jakso samaa mieltä, ja omistan kaikki neljä ja kyttään viidettä.Minarit ovat hauskoja.

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Eilen oli citymarketissa ankkatarjontaa (hiiri myös) kunnolla: AATK 336, 342,345,347. Varmasti muitakin uusia sekä uusintapainoksia. Sitten oli jumbo, Aku Ankan aikakone 8, Kahdeksan kertaa Mikki, Satasivuiset 14, Mikki Hiiren juhlakirja, Carl Barksin joulu 1-2 kotelossa, Aku Ankan parhaat-kovakantinen, Roope-sedän parhaat-kovakantinen, Ankantekijät 10: Lannistumaton laivuri ja minitaskarit 3 sekä 4

Minitaskareista vielä, en ole ostanut yhtään niistä vielä.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mielestäni keskinkertainen julkaisu. Mini-taskari on aika huono, sillä ennenjulkaisemattomia tarinoita on liian vähän.

Tässä minarissa pidin paljon tarinasta "Musta nelapila", mutta olin lukenut sen aikaisemmin, niinpä se vähän laski tarinan arvoa. Toinen hyvä tarina on "Aku Ankka numeroiden luomissa". Bruno Sardan mainio käsikirjoitus peitti alleen Giuilio Chierchinin hieman huonohkon piirrosjäljen. Myös 2 Giorgio Di Vitan piirtämää 21 sivuista tarinaa olivat mainioita. Pidän Di Vita piirrostyylistä, ja sitä saisi olla akkarissa enemmänkin.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Taikaviitta kirjoitti:Minulla ei ole vielä sitä, mutta ainakin aiemmat minitaskarit ovat olleet ihan hyviä.

Moi, aito oikea Taikaviitta :)...En ole ennen sua täällä nähnytkään missään. Kukahan on pöllinyt Aku Ankan nimen?

Vierailija

Minitaskarit on musta tosi hyvii mul on kaikki ja aijjon kerääkkin ne. Harmi tosiaan että niit on julkastu roopesedissä niin paljon. minitaskari 4 oli ihan ok arvosana 9-

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat