GOOSEBUMPS

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Luetteko te goosebumps kirjoja??

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Olen lukenut melkein kaikki, oikeastaan kaikki mitkä ovat kirjastossa. Ja olen samaa mieltä Hanhihannun kanssa että vanhat olivat parempia ja uudet ovat liian ennalta-arvattavia. Itse omistan yhden: Hän on kannoillasi! Minkä sain joululahjaksi.. Ei mikään superhyvä, mielestäni kaikista paras on Kummitusluola, joka on vanha, se oli todella hyvä! Nykyisin luen enneminkin fantasia kirjoja, mutta ovathan nuokin ihan kivoja kun eivät ole niin pitkiä niin ne saa nopeasti luettua.

Vierailija

.:THUNDER DRAGON:. kirjoitti:Luetteko te goosebumps kirjoja??

Ennen luin niitä paljon, mutta nyt ne alkaa tuntumaan tylsiltä. Niissä ei ole minusta enää mitään ''pelottavaa'' ja nämä kirjat tylsistyy joka kirjalta.

Vierailija

P.J. Petkunterä kirjoitti:

Salwer1st/ kirjoitti:En ole kuullutkaan niistä.

En minäkään.

Ne ovat nuorille suunnattuja kauhukirjoja

Vierailija

P.J. Petkunterä kirjoitti:

Salwer1st/ kirjoitti:En ole kuullutkaan niistä.

En minäkään.

Samat sanat,ennen kuin Siru sanoi että ne on nuorille suunnattuja kauhukirjoja.En siis ole lukenut.

Vierailija

Onhan niitä tullut jonkin verran luetttua.

Omistan itse 3.Ennen omistin 4,mutta myin yhden,koska oli todella tylsä.Omistamieni Goosebumpsien nimet:

Elävien nukkejen yö,Varjojen kaupunki ja Hän on kannoillasi.

Kirjastostakin olen paljon lainaillut.

Vierailija

Nuno kirjoitti:Olen lukenut vaikka kuinka monta goosebumps kirjaa, niin kuin olen lukenut myös monta nightmare room kirjoja (sama kirjoittaja kuin goosebumpsilla). Minulla on vaan yksi oma goosebumps kirja ja kaksi omaa nightmare room kirjaa.<br />

R.L. Stine kirjoittaa kirjat tosi hyvin, mutta välillä ärsyttää, kun kaikissa on aina samanikäiset hahmot, mutta ei se paljoakaan haittaa, koska jos kirjoissa olisi aikuiset päähenkilöt kirjat eivät olisi niin hyviä. <br />

Joskus ne on aika ennalta-arvattavia. Välillä (yleensä kirjan alussa) tulee joku "jännä" kohta esim. kellarista kuuluu joku ääni, mutta sitten parin lauseen päästä paljastuu, että se on esim. hänen pikkuveli, joka etsii jotakin. Melkein joka kirjassa on tuollainen kohta ja se on niin ennalta-arvattavaa, että välillä ärsyttää. Mutta lopussa ei enää (yleensä) ole tuollaisia kohtia, eikä loppu ole niin arvattavaa. Uusimmat kirjat eivät ole niin hyviä ja jänniä kuin vanhat.<br />

Toivottavasti tajusitte jotakin tuosta pölpötyksestä.:)

HEI!

mä oon tainnut lukea ton kirjan.mä muistan siitä jotain että sillä oli pikku veli ja se kangistu tai jotain ja samati kävi sen vanhemmille ja se yritti ratkasta sitä kaverinsa kanssa.kuten jo huomaatte en muista siitä paljoa mitään

Vierailija

Joo, mutta ne on ihan vasemmalla JALALLA kirjotettu!!! Oon lukenu kaikki muut hyvät kauhukirjat kirjastosta. Paras niistä jotka olen lukenut on varmaan kummituskoulu. Viimeksi olen lukenut Vampyyrin Henkäyksen. Siis oikeesti kaikis suunnillen sama juoni!!!!!!!!!!!!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat