Kuka vastas tämän päivän kysymykseen Bart Simpson??

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kuka vastas tämän päivän kysymykseen Bart Simpson?? :)

Minä ainakin vastasin!!

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

JaGuBi kirjoitti:Ne jotka ei tykkää Sipmsoneista niin niillä ei oo yhtään huumorin tajuu! :)

Kuules nyt!Kaikilla on ihan oma mielipide!Tiedän,että monen mielestä Simpsonit on hyvä sarja,mutta itse siitä en tykkää.Eri asia on joku Barks,koska Barkshan on luonut todella paljon paikkoja ja hahmoja sekä kehittänyt mm.Ankanpoikia ja Akua.Siinäkin on kyse mielipiteestä,vaikka pitäisi tykätä siitä siksi että se on luonut niin paljon akkariin liittyvää.Eli siis on vain oma mielipide tykkääkö Simpsoneista vai ei.Ja kyllä minulta huumorintajua löytyy!

Vierailija

Meinasin vastata että,Bart,mutta päädyin muumipeikkoon koska olisi kiva nähdä mitä käy kun muumit ja ankat kohtaavat.

Vierailija

Simpsonit on parhaita joten tottakai äänestin. Käykää muuten Kyselyt ja Visailut osiolla äänestämässä parasta hahmoa

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Mä äänestin Simpsoneita koska se on mun lempisarja telkkarista. En kyllä usko että ne tapais koska en usko että Mat Greogin(meniköhän oikein) antais oikeuksii Disneylle että ne saa piirtää Simpsoneita Aku sarjoihin(kai Matillä on oikeudet Simpsoneihin?).

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Minäkin vastasin Bart Simpsonin, koska Simpsonit on minun lempisajani ja en katso noita Tinttejä, Muumeja enkä Nalle Puhia. Lisäksi Bart Simpson on mielestäni Simpsonit-sarjassa parhaimpia hahmoja.

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tapsa99 kirjoitti:Lisäksi Bart Simpson on mielestäni Simpsonit-sarjassa parhaimpia hahmoja.

Älä, niin minustakin. :) Se keksii aina kaikkea hauskaa. :D Ilman Bartia Simpsonit ei olis niin hyvä kuin nyt on.

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tuosta huumorintajusta mä halusin sanoa, että jokaisella on oma huumorintajunsa. Se täytyy ottaa huomioon, koska jokainen ihminen on erilainen.

Menee ot:ksi. Miltähän näyttäisi jos Asterix ja Obelix olisivat joskus Aku Ankassa? Vois hyvinkin olla hauska ja jännä tarina, koska pojathan pitää aina hauskaa ja Asterix on älykäs ja ovela.

Vierailija

En vastannut. Laitoin ennemmin Muumipeikon koska Muumit on keksitty Suomessa ja olisi kiinnostavaa nähdä mitä siitä seuraisi jos Disney-hahmot kohtaisivat Muumit.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat