Adressi hessun super kuvapähkinälle!!!!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Joskus ärsyttävät, mutta joskus niistä on apuakin.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

roopeankka kirjoitti:Must olis kiva silleen et vois ite valita tuleeko niitä apukirjaimia vai ei.

Se olisi hyvä juttu. Paitsi että se ei ole tärkein uudistus täällä. Ja minulle se olisi ihan sama, en pelaa sitä niin paljon. Eikä ne apukirjaimet haittaa paljoakaan.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Oli niistä silloin haittaa kun olin "aloittelija", mutta sitten kun oppii hoitamaan asian nopeasti, ei niitä edes kerkeä tulla.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

joo todellakin ärsyttäävät kerran kun yritin kirjottaa sanaa niin apu kirjaimet sotki sen siihen pitäs tulla muutos

Vierailija

Kyllä ne sotkee!Ja pahastikkin.En kuitenkaan enää pelaa pelejä,joten ei ole väliä minulle poistetaanko ne vai ei.

Vierailija

Ärsyttää se välillä, kun heti tietää vastauksen niin apukirjaimet tulee sotkemaan sen ja menee enemmän aikaa kirjoittaa vastaus, kun pitää katsoa, että missä kohtaa on jo apukirjaimet. Mutta välillä se on ihan hyvä että on apukirjaimia, jos ei tiedä muuten vastausta.

Vierailija

Ärsyttääkö teitä ne apu kirjaimet jotka sotkee aina kirjoituksen?? Mua ainakin ärsyttää!!! Siihen toivosin muutoksen.

Vierailija

Minuakaan ei haittaa koska en pelistä kauheasti pidä. Uusia pelejä saisi tulla lisää koska ne nykyiset on nähty.

Vierailija

Nuno kirjoitti:

roopeankka kirjoitti:Must olis kiva silleen et vois ite valita tuleeko niitä apukirjaimia vai ei.

Se olisi hyvä juttu. Paitsi että se ei ole tärkein uudistus täällä. Ja minulle se olisi ihan sama, en pelaa sitä niin paljon. Eikä ne apukirjaimet haittaa paljoakaan.

Yhdyn samaan, olisihan se ihan kiva pikku uudistus, mutta ei tärkein. Myös minun peli aikani on jäänyt minimaallisen pieneen... : (

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat