Hayao Miyazaki

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tässä topicissa voi keskustella ja kertoa mielipiteitään yllämainitusta elokuvaohjaajasta. Miyazaki-san on ohjannut esimerkiksi sellaiset animaatioklassikot kuten Totoro, Porco Rosso, Liikkuva linna sekä Academy award-voittaja Henkien kätkemä. Esim. Akira Kurosawa ja John Lasseter ovat tunnustautuneet herran faneiksi. Oma suosikkini on vastikään dvd-plätylläkin ilmestynyt Porco Rosso.

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Mulla on Liikkuva Linna ja Henkien kätkemä.

En ole tosin vielä ehtinyt katsoa tuota Liikkuvaa Linnaa.

Se henkien kätkemä oli melkein paras elokuva minkä olen ikinä nähnyt.

Arvosanaksi antaisin 10.

Paras on nimittäin Spiderwickin Kronikat.(Semmoinen Fantasiaelokuva

josta on kirjojakin.

Vierailija

Olen nähnyt paljon noita elokuvia tai jopa enemmän kun mainitsit esim Kikin lähettipalvelu ja juuri elokuviin tulleen joku Taivaan rannan Nauzika... Oon myös nähny Hayako Miyazakin pojan tekemii elokuvii mutta kaikkein parhaaks mä sanoisin noista kaikista Totoron, koska se on niin hellyyttävä.

Vierailija

mä oon nähny sen monia leffoi ja mel on niist totoro,liikkuva linna,henkien kätkemä ja sit joku kikin lähetti palvelu en muista nimee

Vierailija

Lainaus:
Re: RE:Hayao Miyazaki

DONUONTYHMÄ - 13.07.10 06:43 (ID 585015) Olen muuten uusimmassa Miyazaki-elokuvassa Ponyo rantakalliolla pääosassa ääninäyttelijänä :D

nii vissii.

Vierailija

Re: Re: RE:Hayao Miyazaki<br /><br />jäkäläporsas - 13.07.10 06:44 (ID 585016) [quote kirjoitti:
Re: RE:Hayao Miyazaki DONUONTYHMÄ - 13.07.10 06:43 (ID 585015) Olen muuten uusimmassa Miyazaki-elokuvassa Ponyo rantakalliolla pääosassa ääninäyttelijänä :D

Aivan varmasti... Minulla ei ole hänen elokuviansa enkä haluaisikaan. Kaikki japanilaiset ohjelmat (Patsi Full Metal alchemist.) ovat todella huonoja...

PS: Miksi nostitte näin vanhan/turhan topicin? Yhdestä elokuvaohjaajasta ei minusta tarvitse tehdä omaa keskustelua... Vai mitä?

-HH! Höhöö!

Vierailija

En ole koskaan kuullutkaan hänestä eikä se minua haittaa.Minusta kaikki anime sun muut sellaiset ovat surkeita.

Allu on täällä taas!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat