Ärsyttaakö?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin ärsyttääkö teitä muiden käyttäjien kirjoitusvirheet,tylsät pelit vaiko joku muu vai onko Aku ankan sivut täydelliset juuri nyt?Täällä saa valittaa niin paljon kuin jaksaa joten ei kun valittamaan.Niin ei tarvitse pilata muita keskusteluja valituksella.:)

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

roopeankka kirjoitti:No mua ärsyttää ne Hessun superkuvapähkinän apu kirjaimet aina sotkee pelin.

sama juttu

Vierailija

joo nii muaki ku kirjotan vaikka hessu jäätelö kiskalla tulee hesuj äätelökiskalla ja yks tyhjä ruutu jos tohon hessuun on lisätty s kirjain

Vierailija

Itseäni ärsyttää jotkut räikeät kirjoitusvirheet ja liian Caps lockin käyttö kuten Taikisfani sanoi. Myös suurin osa peleistä, koska niitä kun pelaa pari kertaa niin se on ihan tylsää sitten. Voisi vaihtua vaikka joka kuukausi joku peli pois ja joku toinen tilalle.

Trollit tietenkin ärsyttävät, en siedä kiroilua vaikka itseltäni välillä lipsahtaa. Joskus ei pääse tänne nettisivuille kun on ekaa kertaa viikos kerkeemäs koneelle ni sit ei pääse...

Vierailija

Kirjoitusvirheet, hyvät ihmiset! Onko kaikki koulussa opittu unohtunut? Onko torkuttu äidinkielen tunnilla? Ja muuten, niihin viestien sisältöihin voisi kiinnittää huomiota. Esim. ei laiteta "joo, samaa mieltä". Perusteluita on kiva kirjoittaa ja kiva keksiä. Ja vielä kivampi lukea. :D

Vierailija

Mä unohdin tosta mun listasta et keskustelupuolelta nuo kumpi on parempi kysymykset joskus rassaa kun tulee useita kyselyitä useita kertoja. Kirjotus virheillä ei ole mitään väliä, kunhan tekstissä on jonkunlainen tolkku.

Vierailija

olisi hauskempaa jos akudoja, ristikoita ja dekkaripähkinöitä tulisi useammin, ettei aina tarvitse samoja ratkoa...

Vierailija

Niitähän on paljon!Joidenkin kirjoitusvirheet niin,että ne söhlää koko ajan kirjoituksessa,sama kuin roopeankalla vaikka en enää pelaa pelejä,karhukoplan trampoliinipuhallus kokonaisuudessaan ja sanon vielä yhden:Todella tyhmät,tylsät ja turhat keskustelut (siis vain jotkut tietyt keskustelut).Pari tekee täällä turhia,tyhmiä ja tylsiä keskusteluja.En ala mainitsemaan nimiä,mutta ne tietyt tyypit voisivat vähän miettiä,mitä sanovat ja tekevät.Anteeksi jos loukkasin jotakuta.

Vierailija

mua ärsyttää pikkase ku sinne galleriaa ei voi lähettää kuvii kun on jokin ongelma ja sit etten ehtiny mukaa kultaryntäyksee ja oon kirjottanu ainaki sata postii mut toi näyttää että 26

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

A.N.K.K.A kirjoitti:Ei se oo musta niin ärsyttävää jos joskus sattuu pieni kirjoitusvirhe, niitähän sattuu kaikille, mutta sellainen että teksti on pelkkää puuroo, se ersyttää, ja sitten se että ei käytetä isoja alkukirjaimia ja pisteitä. Ja tietenkin se että jos lähettää jonkin mielipide- keskustelun ja laittaa itte että ihan kiva.

Joo, mä sun kanssa samaa mieltä, välimerkit selventää tekstiä paljon. Esimerkiksi sun tekstissä ei ole mitään moitittavaa, varsin mallikelpoista tekstiä. :)

Vierailija

Ärsyttääkö teitä toisten käyttäjien kirjoitusvirheet? Mulle on aivan samantekevää tekeekö muut virheitä! Ärsyttää vain se että aina vain tuolla pyörii samat pelit. Mä olen pelannut kaikkia jo monta kertaa. Eikö voisi kohta jo tulla uusia pelejä? Tai se että jos kirjoittaa akupediaan niin aina jos tulee joku pikku virhe esim. unohdin kerran vain valita aihealueen ja sitten kaikki kirjoittamani teksti häipyi pois. En enää kuitenkaan jaksanut aloittaa alusta ja lähdin tänne keskusteluihin. Eli miksi ihmeessä pikku virheestäkin lähtee kaikki teksti pois?

Vierailija

VMO kirjoitti:olisi hauskempaa jos akudoja, ristikoita ja dekkaripähkinöitä tulisi useammin, ettei aina tarvitse samoja ratkoa...

samoin sehän on sama juttu jos koulussa hoettais aina samoja juttuja

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

.:THUNDER DRAGON:. kirjoitti:mua ärsyttää pikkase ku sinne galleriaa ei voi lähettää kuvii kun on jokin ongelma ja sit etten ehtiny mukaa kultaryntäyksee ja oon kirjottanu ainaki sata postii mut toi näyttää että 26

Kai tiedät, että jos pulinoihin kirjoittaa niin viestien määrä ei kasva.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat