Pidättekö pehmoista?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Pidän!!!Ne on toooooooooooooooooooooooooosi kivoja!

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Aleksi MacAnkkahullu 010898 kyllä tarkoitan pehmoleluja. En minäkään kovin ihastunut siihen "pehmoon" ole. :)

Vierailija

JOO! Omistan ainaki 100 pehmoo. Sängys on jotain 20-30 pehmoo. Vanhin mitä mul on,on yhtä vanha kuin mä. Sen nimi on Brio-nalle!

Jos ootte omast mielest liian vanhoi pehmoille ni AIVANSsama asia.

Mä tunnen yhen aikuisen ja sil on enemmän pehmoi ku mulla!

Vierailija

Riippuu siitä mitä ''pehmoilla'' tarkoitat. Jos tarkoitat pehmoleluja, niin pidän (minulla on yli 139 pehmolelua). Pehmolelut ovat ihania! :D Ja kuten mininella jo sanoikin, olemme poikkeustapauksia.

Jos tarkoitat ''pehmoilla'' pehmoa, (kova / kovis on pehmon vastakohta) niin en todellakaan pidä! Pehmoleluista kylläkin pidän! En aio myydä niitä koskaan, vaan annan omille lapsille.

Eli, jos joku on poikkeus pehmoleluja kohtaan, ilmoittautuu P.O.I.K.K.E.U.deksi.

Vierailija

Pidän pehmoista aika paljon...(Olen ehkä poikkeustapaus ehkä en kun en tiedä,mitä se teille merkitsee....)

Hyllyt on täynnä pehmoja..:):):):O:O:):)

Vierailija

Kyllä ne on kivoja! Mulla on pehmoja jotain 10. Olishan niitä kiva saada lisää, johon aiheeseen littyen esim. sipsonit tai nintendo. Aika kamalaa kun mun lempipehmo on hukassa! Pitäis ettiä se.

Puhuin siis pehmoleluista.

Vierailija

Joo pehmolelut on ihaniaa !!! Itelläni on jotain... 20.

Mun serkku on Mr.Dargnes. Se pitää niistä tosi paljo. :D Sil on sängys jotain 6 mut sil on muute enemmä. Se on muute nyt tääl kyläs Tallinnassa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat