(05336f52-6dbc-425c-a70e-bb6974b95066) - 05336f52-6dbc-425c-a70e-bb6974b95066

Vierailija

This thread contains comments for topic "05336f52-6dbc-425c-a70e-bb6974b95066" (id=05336f52-6dbc-425c-a70e-bb6974b95066) which can be found in the [XXXX] portal.

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Hyvä akkari tulossa!Mikähän se yllätysnimi on?Veikkaan myös Barksia,kuten Salwer jo sanoikin.No,huomenna se selviää!

Vierailija

Heh! Tuosta minun kysymyksestäni ei enää tarvitse välittää. Löysin näet vastauksen jo päivän akkarista.

Vierailija

joo toisissaan toi mikki on tosi vanha mutta minusta huono akuankka lehden hahmo.itse en omista kyseistä akkaria

Vierailija

Tosi hyvä lehti! Aku tarinoita alkaa tulla jo korvista ulos joten on hyvä saada vaihtelua. Tosin se alkaa jo kyllästyttää että Aku tarinoissa on todella usein sellainen juoni että Roope on epätoivoinen jonkun tärkeän tavaransa kohtalosta ja uskoo tavaran Akun tai Tupun, Hupun ja Lupun haltuun ja sitten lopussa selviää että tavara jonka Roope on antanut onkin jäljennös.

Vierailija

Oli kyllä yksi vuoden parhaista lehdistä. Aku-juttu oli aika tavanomainen, mutta Barksin tarina oli iloinen yllätys, olen tuota tarinaa metsästänyt kauan. Scarpan Mikit toimivat aina, eikä Gonzalesin yksisivuinen mikään huono ollut, vaikkei kyllä parhaitakaan. Gottfredsonin jatkista osasin odottaa, ja kolmiosaista jatkista olen kaipaillut jo pitkään. Ainoa mikä mielestäni puuttui lehdestä, oli Murryn Mikki-tarina. Mutta eihän sitä olisi sinne enää saanut mahtumaan.

Vierailija

Odotan innolla uusinta akkaria. Vaikuttaa hyvältä kun kerrankin on noin paljon Mikkiä. Minä olen yksi niistä joka ei vihaa mikkiä koska pidän mikistä kovasti. Kukahan on yllätysnimi?? Keskiviikkona selviää! Luulen että se on Ferioli mutta tämähän oli pelkkä veikkaus. Toivottavasti hyvä nimi onkin!

Vierailija

Onpa Mikki jo vanha! Minulla ei ole tuota uusinta Aku-lehteä, koska meiltä on lopetettu Aku Ankan tilaaminen...:( Joskus Mikki on aika tylsä, varsinkin niissä pitkissä rikossarjoissa jossa Mikki jahtaa Musta-Pekkaa, mutta kyllä yleensä Mikki on hyvä hahmo.

Vierailija

Ensimmäinen tarina oli hyvä ja muut olivat ihan OK. Olet oikeassa, siinä että Aku on suositumpi kuin Mikki.

Vierailija

Aivan mahtavaa! Mikki Hiiren juhlanumero! Lempi Disney-hahmoni täyttää 80-vuotta! Ihan pakko todeta: ilman Mikki Hiirtä ei olisi muita Disney-hahmoja kuten Aku Ankkaa, joten minkä takia Mikkiä on aina mollattava?

Vierailija

Juu, tuon Mikki-spessujutun jo tuosinki (djlordin sivuilla näet luki). Veikkaisin yllätysnimeksi Barksia. Se olisi todellakin yllätysnimi. Barkshan on tietojeni mukaan piirtänyt pari Mikki-sarjaa. No, se selviää sitten keskiviikkone.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat