Kuinka paljon rahaa kulutatte keskimäärin yhessä kuukaudessa...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

... ankka hankintoihi? Itse olen laskeskellut että kuluttaisin perheeni kanssa n. 200€ kuukaudessa. Tämä summa johtui siitä että kesällä tuli kierreltyä Suomen divareita aika monessa paikkaa.

Paljon siis itse kulutatte kuukaudessa tai perheesi kanssa? Sanokaa siis hankitteko pelkästään ite vai maksatko puolet esimerkiksi veljesi kanssa.

Kommentit (10)

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Hankin omilla säästöillä luettavaa 5€-30€ rahalla. Yleensä kuitenkin saan suurista hinnoista keuhkohäiriöitä, eli en pysty hengittämään sillin kuin maksan:D.

Vierailija

no melko lailla sama määrä kuin salwer1st/:tilla mutta se sitten voi olla että jonain kuuna en osta yhtään mitään

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

5-10 euroa tai en mitään. Siis ankkoihin. Joskus tosin menee enemmän, jos ostaa vaikka taskarin lisäksi kovakantisen tai jonkun muun. Muihin sarjakuviin menee enemmän. (Ehkä tähänkin...) xP

Vierailija

Ai niin, miten mä voin olla näin tyhmä, mä unohdin sanoa miten itse hankin. Onneks huomasin virheesni. Eli, mä hankin akkarit siten että mun perheessä hinnat laitetaan kolmeen pekkaan, sillä isä maksaa kolmasosan, veli kolmasosan ja minä jäljelle jäävän kolmasosan.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Riippuu täysin kuukaudesta... Se vaihtelee yleensä 20€-100€. Kuitenkin viime lokakuussa taisi mennä noin 200€... Tämä on poikkeus. Ja maksan kaiken itse. :D Ja Salwerilla on kivat ongelmat...:D

Vierailija

Ei voi laskea keskimääräistäkään oikein, kun vähän riippuu asioista, kuten missä käy ja mitä julkaistu jne. Pitäisi kai laskea vuosikulutus ja se jakaa mutta en viitti, ostan joka kk. kaikki ne mitä ei posti tuo.Bonuksia sitten jos kiertelee ja on pakko ostaa, suurimman osan maksaa muut en minä...hehhhe:D

Vierailija

Ostan ja maksan aivan yksin. Kuukaudessa menee normaalisti 20 €, mutta silloin kun ansaitsen rahaa kokeilla, niin silloin menee kuukaudessa noin 30-60 €.

Vierailija

Ostan kaikki muut yksin paitsi ihan tavalliset taskarit. Nyt en ole ostanut mitään vaikka säästöissä 80 euroo..... Pitäisi jotain hankkia. Ehkä viikon päästä ostoksille.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat