sarja?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mitä TV sarjaa sinä katsot?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Noo, Simpsoneita (ikäraja tosiaan on K13, siinä kun puhutaan "lisääntymissysteemistä"...) Sitten Amazing Racea, ja täydellisiä naisia katselen...

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Tässä Tv ohjelmia, joita minä vakituisesti katson: Simpsonit, Hauskat kotivideot, Idols, Meidän isä on parempi kuin teidän isä ym... En jaksa listata kaikkia.

Vierailija

Minun lempisarjani kaikista on Pako [K15], Simpsonit [K14], Meidän isä on parempi kuin Teidän isä [ei ikärajaa] ja Talent Venäjä [ei ikärajaa].

Vierailija

Näitä aiheitakin on jo aika monta ja niihin kaikkiin vastannut. Katson nyt Simpsoneita, Salkkareita, Frendejä ja kaikkea muuta. Katson myös Lostia ja Heroesia, siinä kaksi minun lempisarjaani.

Vierailija

No katon simpsoneita, Mythbusters( Myytinmurtajat), Idols, Järjen jättiläiset, Ootko fiksumpi, kuin koululainen..jne Kaikki tällaset Mut eniten kyl Homerin toilailua ja Adamin ja Jamien testei (Eli Simpsoneit ja Myytinmurtajii)....;)

Vierailija

Aleksi MacAnkkahullu 010898 kirjoitti:Minun lempisarjani kaikista on Pako K15, Simpsonit K14, Meidän isä on parempi kuin Teidän isä ei ikärajaa ja Talent Venäjä ei ikärajaa.

Onko simpsonit muka K14? (sori ei liity aiheeseen)

Vierailija

Aleksi MacAnkkahullu 010898 kirjoitti:Minun lempisarjani kaikista on Pako K15, Simpsonit K14, Meidän isä on parempi kuin Teidän isä ei ikärajaa ja Talent Venäjä ei ikärajaa.

Mistä lähin Simpsonit ovat olleet K-14?

Suosikki TV-sarjojani ovat Ruma-Betty, Heroes (tauolla), Subin E!Entertainmentit, Sydämmen asialla ja jo aiemmin mainittu Simpsonit (joskus), Pelkokerroin, Hauskat kotivideot (Sampo, idolini), Amazing Race...

Taidankin viettää aika paljon aikaa telkan edessä (ellen ole koneella). Lauantai ja sunnuntai illat ainakin menevät TV:n parissa katsellessa amerikkalaista soopaa :F

Televisiovieroitukseen---------->>

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

Noh, aika paljon loppujen lopuksi sarjoja katselen, vaikka telkkaria todella harvoin.

Paljon mielummin katson etenkin sarjojen uudet heti, kun ne ovat jenkkilässä ilmestyneet, eikä sitten muutaman vuoden kuluttua, kun kolmonen niitä esittää. Esimerkiksi Heroesin kanssa saisi varmaan pari vuotta odottaa, ennen kuin näkee kolmosseasonin, kun netistä sen voi katsoa subeilla oikeastaan lähes heti ilmestymisen jälkeen.

Sarjoja, joita tällä hetkellä seurailen tai olen jo kaikki jaksot katsonut, on mm. Heroes (menossa season 3), Simpsonit (season 19), Frendit (subilta olen suunnilleen joka jakson jo joskus nähnyt), Futurama (kaikki 5 seasonia koneella). Myös O.C.:ta aikanaan seurailin ja joitakin muita vielä katselin koneelta, mutten enää muista mitä : D Uutena seurailen The Big Bang Theoryä, eli siis kökkösuomennoksella Rillit Huurussa -sarjaa.

Voinkin kertoa, että vihaan maikkarin tekstityksia ja sarjojen suomennoksia, sillä ne ottavat aivan liikaa vapauksia ja virheitä on roppakaupalla.

Amerikkalaiset sitcomit uppoavat ehkä parhaiten (mm. Simpsonit ON sitcomia, vaikkei suoraan. Ainakin niiden edeltäjä se on.) ja sitten nämä toimintasarjat. Tällä hetkellä seuraan aktiivisimmin Heroesia ja kiroilen, kun kolmosseasonin tapahtumat on niin hyvin tehty. Saisi tulla useammin jaksoja, kun on niin samperin jännittäviä lopetuksia : D

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat