kuinka paljon aku ankkoja teillä on?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

mulla on kaikki akuankan taskukirjat sekä 1998-2008 lehdet ja mulla tulee koko ajan uusia. kaikki minitaskarit ja roopesedät. joten,pistäkää paremmaksi jos voitte.

Sivut

Kommentit (21)

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

J.Å kirjoitti:en tiedä, en omista varmaan ikinä niin paljon kuin Akuhullu97<br />

tai auto100 mutta omistan jonkin veran (noin 70)taskaria<br />

12 kansiota+iso laatikollinen ankka-lehtiä ja en yhtään nimmaria <br />

mistä ootte saaneet noin paljon Aku Ankkoja? mä tykkään vaan piirrellä aku ankkoja paljon , kuka muu piirtelee enemmän kuin omistaa? :) :( ;)

Aku Ankkoja olen saanut divarista, joskus harvoin lahjaksi... Paljon rahaa mennyt...

Heh, en nyt heti voisi sanoa, että olen piirtänyt ankkoja enemmän kuin omistan... En sentään ole piirtänyt yli 185 000 sivua akkareita.;)

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Topic josta pidän. :D

Kaikki Taskukirjat

Noin 300 Roope Setä-lehteä

Iinekset

Noin 2800 akkaria+ Siskon (300) ja Veljen muutama.

Kaikki Teemat

Paljon kovakantisia, yli 85

Noin 20-30-50 erilaista sarjakuvaalbumia. Ehkä noin 30

Kaikki Jumbot paitsi yksi.

Superhessu sankari paikallaan

Kaikki aikakoneet paisti yksi jonka omistaa isoveljeni

13 Sudenpentujen käsikirjaa.

Mikin Dekkaripokkari 1

Iines pokkari 1

Kaikki minitaskarit.

Kaikki erikoisnumerot, siis taskarin paitsi Mikki kalin kynsi

Melkein kaikki taikislehdet. Vai onko jo kaikki?

Kaikki sarjiskestrat joista 30 on Veljen

Rota, Rosa, Gavazzano, barks, ja Vicarin nimikirjoitukset.

Satasivuiset 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14.

Aku Ankka Päivästä päivään. 2 kirjaa

Itse tehtyjä ankkasarjakuvia. 6 1-Sivuista, 1 2-sivuinen ja 2 puolisivuista.

Visukintun kielikylpy

+ Paljon kaikkea erikoisnumeroita ankkalehdessä ropsussa, taskarissa jne..

+ Paljon muuta ankkatavaraa sarjislehdistä tyynyliinoihin.

+ Kaikkea muuta roinaa, oli ne sitten ankkapelejä tai joitain julisteita. Fuguureja, Leijoja, ulkomaalaisia taskareita (Ruotsi), Taikis pienoispatasas( nnoin 10 senttiä leveä Italiasta, DVD-Ankkavideoita, Filmejä, Ankkalinnan kartta, sukupuu, Taikaviitta naamio (itse tehty), Pyörä, jolla leikimme veljeni kanssa papan luona orimattilassa Taikaviittaa (pääosa) ja Karhukoplaa (Sivuosa).

hauska ankkajuttu: Olimme isoveljeni kanssa papan luona silloin kun olin noin 7 v, ja isoveljeni noin 11 v. Pappa antoi käyttää varaston 2 pikkupyörää, ja päätimme vähän muokata niitä. laitoimme pyöriin kaikennlaisia tarroja, ja laitoimme pyörän pyörien väliin sipsipurkin kannen. Kun ajoimme niillä, kuului ääni: Prum-Prum kun ajoimme. Taikisnaamio on vieläkin minulla+ papan luona ne pyörät. Suomi on ankkahullujen maa..

Vierailija

MInulla on 116 taskaria yli 15 kansiollista ja kaapillinen vielä päälle. Ropsuja löytyy noin 100 ja jotain muuta pientä vielä siihen päälle. Akuhullulla on melkoisen kova lista.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

wierii kirjoitti:MInulla on 116 taskaria yli 15 kansiollista ja kaapillinen vielä päälle. Ropsuja löytyy noin 100 ja jotain muuta pientä vielä siihen päälle. Akuhullulla on melkoisen kova lista.

No, onhan hienosti sinullakin jo. Ja en kyllä sitten (ikävä kyllä) ole edes sivuston kärkipäässä julkaisujen määrässä/kokoelmissa. Ainakin Ankka313, Ankkarock ja A.N.K.K.A. (mutta lisää tulee!):D

Vierailija

Mulla on reilut 500 AA lehteä, 44 taskaria, minareita, ropsuja, kovakantisia, albumeita, teemanumeroita, jumboja ja satasivuisia.

Vierailija

Just tuli laskettua: akkareita 203 ja lisää tulee koko ajan, taskareita 35, teemanumeriota 4, ropsuja 8, kovakantisia 2, satasivuisia 1 ja krääsää julisteista kortteihin ja tarroihin.

Luettua tulee paljon enemmän.

Vierailija

jimi hanhi kirjoitti:48 Aku ankkaa, 2 Roope-setää, 1 Aku ankan tasku kirjaa

Meillä on noin kymmenenvuoden akkarit + noin neljäkymmentä taskaria.

Vierailija

Mul on Aku Ankkoi vuodest 1999 tai 2000 ja kokoajan tulee lisää. Ja sit Aku Ankkoi olen ostanu muute noi 600. Taskareit varmaa 130-140.Roope-Setiä noin 100. Sarjisekstroi noin 80. 4-5 jumboo.Kaik mini-taskarit.Aikakoneita on kolme. Teemanumeroit puuttuu 4. Sit mul on neljä mestaria se sarjakuvakirja, sit se sarjakuvakirja ekstrat 9-14. Ja sit noin 10 kovakantist.Ja sit on jottai Aku Ankan Joulumanteleita. Ja sit on paljon kaikkii muitakin Aku Ankkoi en nyt vaa muist ja sit mul on paljon kaikkii muitakin sarjakuvii.

Vierailija

Mulla on tullu aku ankka 8 vuotta ja taskukirjojakin on

varmaa lähes toistasattaa ja roopesetiä varmaa sama mokoma, kun oon keränny.

Mulla on myös sellasia isoja aku-ankan näköispainos kirjoja ja kaikkia muita sarja jutskia

En oo koskaan jaksanu suuremmin laskia mun akuankkoja kun ne on vaan

semmosessa epämääräsessä roviossa ullakolla :D

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

auto100 kirjoitti:mulla on kaikki akuankan taskukirjat sekä 1998-2008 lehdet ja mulla tulee koko ajan uusia. kaikki minitaskarit ja roopesedät. joten,pistäkää paremmaksi jos voitte.

Tällaisia topicceja onkin jo ollut...

Listaa:

noin 1350 Aku Ankka-lehteä

271 taskaria

185 Roope-setää

89 Kovakantista

63 albumia

Kaikki Minitaskarit

Kaikki Teemanumerot (paitsi nr:o 1)

Kaikki Erikoisnumerot (Paitsi Tupu, Hupu ja Lupu - Hiljaa mäessä)

Kaikki Aikakoneet

11 Jumboa

Mä Hessu-pokkari

Superhessu - Sankari paikallaan-pokkari

4 Taikaviitta-lehteä

23 Iines-lehteä

9 Ulkomaista julkaisua

23 Aku Ankka-piirtäjän nimmaria

Iines-pokkari 1

2 Mikin Dekkaripokkaria

Joulumanteli-Näköispainos-pakkaus

Ja vielä vähän jotakin...:D

Raunio
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Itselläni on lehtiä vuosilta 2004-2008, joitakin hukassa, muutama vanha Roope-setä ja taskareita aika paljon. Lisäksi Lukulahja vuodelta nakki.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat