Nightmareroom

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ootko lukenu sellasta kirjaa ku nightmareroom. Mä oon.

Kommentit (8)

Vierailija

Olen kyllä, sama tekijä kuin Goosebumbseissa. Itse en pidä niistäkään paljon, kuten en myöskään Giisebumbseista, mutta parempia ne ainakin on kuin Goosebumbsit. Viimeksi luin niitä viime keväänä, ja silloin luin tämän kolmiosaisen trilogian.

ankkakonda kirjoitti:en ole.voisitko kertoa millainen kirja se on

Nightmare room on nuorille suunattu kauhukirja sarja. Sen on kirjoittanut sama tekijä kuin Goosebumbseissa, eli R.L. Stine. Kirjasarjassa on tullut ainakin 15 osaa, joista jokainen keskittyy omaan henkilöön ja tapahtumiin. Kirjat eivät siis ole mitenkään yhteyksissä toisiinsa. Paitsi 15 kirjan joukossa on myös kolmi osainen trilogia, joka kertoo samasta juonesta läpikirjojen. Jos Goosebumbsit kiinostaa, mutta olet lukenut ne kaikki niin tämä sarja on juuri sinulle!

Sarjassa on ainakin ilmestynyt:

Älä unohda minua

Kaappi numero 13

Kirottu tyttö

Vaaralliset valheet (Oma suosikkini)

Pirullinen päiväkirja

Uhka metsässä

Huutavat Haamut

Varjo tyttö

Kauhujen kesäleiri

Kiusanhenki

Vierailijat

Ja trilogia:

Pelon Pelit 1/3

Pahin Painajaisesi 2/3

Ei eloonjääneitä 3/3

PS. Toivottavasti oli apua ja anteeksi kirjoitus sähläykseni. (En ole tänään ollut ihan skarpissa kirjoituksen suhteen)

Vierailija

jaa noi.en muistanu kirjasarjan nimeä mutta olen tainnut lukea ainaskin noi Kaappi numero 13 ja Älä unohda minua ja itselläni on tohon Goosebumbs sarjaan kuuluva kirja.olikohan se noiduttu kello no siinä kummiskin oli että jonkin 2 pojan kotiin otettiin kaappikello joka oli noiduttu

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat