käytännön pilat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

tietääkö kukaan mitään hyviä käytännön piloja? kuten kengännauhojen sitominen toisiinsa.

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

no osta mentos karkkeja lävistä ne neulalla ja pujota niiden välistä lanka sido ne kokis pullon suulle niin etteivät ne näy ja kun joku avaa pullon hän saa naamalleen coca colaa.

:S

Vierailija

Mitähän hauskaa on siinä, että toisen tuolille pistetään nasta? Siihen kun joku istuu, niin istujaa sattuu, ja sekö on hauskaa? Minäkin alan nauramaan täysiä, jos joku vaikka kaatuu pyörällä, hei onko siinä jutussa järkeä?!

Vihaan tämmöisiä ääliömäisiä piloja, olisi edes hauskoja piloja, niin voisi olla nauramiselle syykin...

Vierailija

riolu kirjoitti:Sami,älä aini oo noin töykee

Hei, Riolu! Kerroppa miten minä sinusta olen niin "töykee", tahtoisin ihan todenmukaisen arvostelun kuulla. Itseni mielestä en ole töykeä, käyttäydyn vain netiketin mukaisesti, ja yritän muutkin saada tekemään samoin!

Vierailija

liimaa lattiaan pikaliimalla kolikkoja (jtn 20sent) ja si naura muille ; D ja si laita siimalla pari mukia yhteen ja si laita ne ihan perälle kaikki paitsi se yksi ja sitten odota rutinää kun kaikki mukit tippuu maahan :D ja sitten köytä mynthon pastilli limsapulloon että se tippuu kun limsa avataan, tulee kiva kuohunta, on noita muitakin mutta kattokaa duustonien källikoulusta lisää ; )

Vierailija

no vanha kunnon nasta open tuolille tai sitten classinen rehtorin kansliasta kuuluttamaan että koulu loppuu aiemmin.itse tein tämän kaveriporukan kanssa ja hyvin meni

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

En minäkään tuollaisia piloja harrasta... Ja Riolu! Älä aina hauku Sami-96:tta "töykeeksi"! Sami-96 kertoi vaan siellä "teijän musamaku"-topicissa totuuden! Lopeta tuo Riolu!

Vierailija

Tapsa99 kirjoitti:En minäkään tuollaisia piloja harrasta... Ja Riolu! Älä aina hauku Sami-96:tta "töykeeksi"! Sami-96 kertoi vaan siellä "teijän musamaku"-topicissa totuuden! Lopeta tuo Riolu!

Miten tämä liittyi musiikkimakuun?

Vierailija

En itse harrasta tälläisä piloja, mutta koulussa me aina kuitenkin vaan saadaan tunnilla jotain mieleen meijän luokan kaa ja sit me tehään opelle piloja... Ei muuten :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat