Omaperäisin Käyttäjä

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ajattelin tehdä tälläisen. Tässä äänestyksessä ei etsitä hauskinta, kivointa tai parhainta vaan omaperäisintä. Eli äänestyksen ideana on että annatte jollekkin käyttäjälle äänen, joka on sinun mielestä omaperäisin. Sovitaan että äänestys loppuu noin Joulukuun alkamisen jälkeen jos tähän vielä silloin joku kirjoittelee. Voidaan sitä lyhentääkkin jos joku haluaa. Yksi ääni per käyttäjä mutta äänioikeuden saa taas kun seuraavan kerran annan luvan.

Voin sanoa että omaperäisyyttä voi katsoa Käyttäjän nimimerkistä tai hauskoista viesteistä! Onnea äänestykseen! :D

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Ohhoh, olin miltein varma että kaikki hokisivat minun nimeä, että olisin "omaperäisin"... Minun mielestä eräässä toisessa topicissa minua kutsuttiin sillä kehulla (...hmm...).

No, minun on ihan pakko ääänestää Mac Duckyä, samanlaista pihiä huumorintajuista ihmistä saa hakea!

Vierailija

Minä taidan äänestää Wonderia sillä hän kirjoittaa asiallisia mutta kuitenkin omaperäisiä viestejä ja vielä hänen nimimerkkinsä on omaperäinen.

Vierailija

Okei nyt vähän lisää on tullut ääniä.

Tässä tämän hetkinen tulokset:

Rosa4Tehwin 2 pistettä

Jonzkuaku 1 piste

Mac Ducky 1 piste

Sheherezade 1 piste

Lisää ääniä kiitos!!

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Mielestäni Wonderlust. Perustelut ---> Kirjoittaa melkein joka viestin 5-10 rivin pituiseksi, ja on kirjoittanut yli 1000 viestiä! Puolustaa muita, kirjoittaa asiallisesti, hänellä on omaperäinen nimimerkki, ja jos hän kirjoittaisi tuonne "arvostele edellisen kirjoittajan kirjoitustaito" (en ole varma oliko sen topickin nimi tuo) Niin en keksisi hänen kirjoitus taidoistaan mitään miinusta! Eli samanlaiset perustelut kuin Salwer1st/ laittoi Rosa4thewin:ille.

Vierailija

hmmm... ääneni taitaa mennä adz, sillä hän on todella huumorintajuinen ja asiallinen aktivisti.(ellei tämä äänestys jo loppunut).

Vierailija

Salwer 1 st/:llä on ainakin omaperäisin nimimerkki. Itselleni ei olisi koskaan tullut tuollaista nimimerkkiä mieleen.

Vierailija

Taidan äänestää Sheherezadea, koska hänellä on omaperäisin nimi ja hän asuu Saksassa (ainakin Djlordin mukaan). Jos itse asuisin Saksassa, en olisi tässä ja nyt, enkä kävisi Aku Ankan nettisivuilla.

Vierailija

Voiko tänne vielä äänestää? Luulisi ainakin että voi, koska omaperäisintä käyttäjää ei vielä tiedetä. Eikä jonzkuaku ole sanonut mitään, että "äänestys on päättynyt ja voittaja on..."

Äänestän Sheherezadea, syyt: nimimerkki on omaperäinen, asiallinen käyttäjä, asuu Hollannissa vai Saksassa (muuttaa koko ajan eri maihin, niin en tiedä, että missä asuu nyt : D) ja on huumorintajuinen.

Ääneni menee Sheherezadelle, jos siis voi vielä äänestää. : D

Vierailija

Hmmm...Sheherezade sanoisin. asiallista kieltä ja hauskan vaikea nimi. (piti itekki kopsata nimi toisesta viestistä)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat