Samu Sirkan Joulutervehdys

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Höhöö, terve, ja heipä hei! :D Kuka katsoo jouluna Samu Sirkan joulutervehdyksen? Itse olen katsonut sen JOKA KERTA! Se on mielestäni TODELLA HYVÄ! :)

Sivut

Kommentit (35)

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Oon kattonu ja ihan hyvähän se on, veikkaampa että jos nyt en kokonaan kao niin ainakin osan tänä vuonna. Tuleeks se muuten joulu aattona vai Joulu päivänä?

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

djlordi kirjoitti:

adz kirjoitti:Tottahan toki Samu Sirkan joulutervehdys kuuluu jouluun, traditio se on, ja djlordi hei, se sopii vauvasta vaariin, jos vaan jaksaa katsoa.

Voi sopiakin, mutta jouluna on kiva tehdä muutakin kuin katsoa tv:tä.

totta.ainakin itse pyrin käymään joka vuosi koirieni kanssa lenkillä metsässä ja kaikkea kivaa vastaavaa.jouluna tai no ennen joulua on mukava kierrellä kaikkialla kaupoissa ja ajaa mönkijällä ympäri kylää.

Vierailija

Katson siitä aina jonkin verran... Kun ei sitä kerkeä kuin hetken katsoa, kun sauna on AINA siihen aikaan...

Vierailija

On se tullut nähtyä aika moneen kertaan, mutta ei joulu tuntuisi silloin samalta. Vaikka en olekkaan katsonut sitä pariin vuoteen

Vierailija

Tottahan toki Samu Sirkan joulutervehdys kuuluu jouluun, traditio se on, ja djlordi hei, se sopii vauvasta vaariin, jos vaan jaksaa katsoa.

Vierailija

djlordi kirjoitti:En ole katsonut, taitaa olla aika nuorille tarkoitettu ohjelma.

no ei se pahaa aikuisillekkaan pahaa tee mun vanhemmat kattoo sitä kans ne tyypit siin on niin koomisii ja se on niin unohtumaton joka vuosi

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

No minä kyllä ehdin vähän vilkaista sitä, mutta melkein aina juuri siihen aikaan meillä jaetaan ja avataan lahjat. Sehän peittoaa Tv:n mennen tullen. (Matkin Jonzkuakua)

Vierailija

Toulouse kirjoitti:Ilman muuta tulee katsottua joka joulu. Lahjojen avaaminen yleensä on kyllä samoihin aikoihin, mutta keskeytän sen ohjelman ajaksi; lahjat eivät lähde karkuun, kun ne on kerran jaettu...<br />

Mielestäni kokonaisuus on oikein hyvä, vaikka vaihtuvan näytepätkän/yllätyslahjan laatu vähän vaihteleekin. No, kyllähän juttu toistaa vuodesta toiseen aika samaa kaavaa, ja osaa lyhäreistä voisi ehkä kierrättää - toisaalta on hankala sanoa, mistä osasta olisi valmis luopumaan. Lisäksi saman vanhan kaavan toistaminen luo mukavasti nostalgista joulutunnelmaa: yksinkertaisesti Samu Sirkan Joulutervehdys vain kuuluu jouluun.

en ole aivan varma mutta oliko siinä shrek 1:sesttai sitten sekotan vaan sen siihen elokuvaan kun sekin on alkanut tulemaan jouluisin.itse katson sen kun meillä on ollut perinne että äiti,isä ja sisko/siskot menee joulukirkkoon ja mä jään kattoo TV:tä.sanon aina että ei jaksa mennä ja jään kattoo telkkua mutta tutkin siinä samalla toki lahjojakin

Vierailija

Ilman muuta tulee katsottua joka joulu. Lahjojen avaaminen yleensä on kyllä samoihin aikoihin, mutta keskeytän sen ohjelman ajaksi; lahjat eivät lähde karkuun, kun ne on kerran jaettu...

Mielestäni kokonaisuus on oikein hyvä, vaikka vaihtuvan näytepätkän/yllätyslahjan laatu vähän vaihteleekin. No, kyllähän juttu toistaa vuodesta toiseen aika samaa kaavaa, ja osaa lyhäreistä voisi ehkä kierrättää - toisaalta on hankala sanoa, mistä osasta olisi valmis luopumaan. Lisäksi saman vanhan kaavan toistaminen luo mukavasti nostalgista joulutunnelmaa: yksinkertaisesti Samu Sirkan Joulutervehdys vain kuuluu jouluun.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat