Netti/pelikonsolipelit

Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Eli tämä topic on varmasti menossa tarpeeseen. Enää ei siis tehdä topiceja tyylin "Oletko pelannut sitä peliä siellä?", "Onko se peli hyvä?". Kaikki netti/konsolipeleihin liittyvä keskustelu siis siirtyy tänne.

Sivut

Kommentit (28)

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Minulla ei ole Ps3:ea, enkä ole pelannut ikinä mitään nettipelejä. Mutta nostan tämän topicin, koska TÄÄNE kuuluvat AIVAN KAIKKI/KAIKENLAINEN asiat peleistä ja pelaamisesta mitä näillä sivuilla vaan puhutaan!! Sen takia, jottei tarvitsisi tehdä jokaisesta pelistä omaa topicciaan.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Pelasimme koulussa Torstaina Afrikantähteä (Peliasiaa), ja kuinka ollakkaan, hävisin jokaisen pelin.

Mielestäni Pelikonsolipeleistä parhaimpia ovat juuri nämä 3+ pelit, sillä ne ovat usein jännittäviä ja niissä on "hyvät" äänet.

Näistä mainittakoon Sly, Legopelit, jne.. Battlefield 2 Modern Gombat, on hyvä.

Uskoisin, että Salwer tykkää formula-peleistä. Hehheh. :D

JK. Nostinpas tämän.

Vierailija

Täällä voinee varmaan kysyä tietääkö kukaan hyviä Star Wars selainpelejä? Itse tiedän muutaman mutta ne eivät ole siitä parhaimmasta päästä...

Vierailija

kuka/ketkä on pelannut Diablo peli-sarjaa joka on julkaistu vain ja ainoastaan PC:lle itselläni on Diablo2 ja siihen lisäosa "lord of destruction" ja olen pelannut 1 mutta se ei ole niin hyvä kuin kakkonen.jos jotakuta kiinnostaa voin kertoa lyhyesti pelin juonen

Vierailija

Noo.. Crash Bandicoot, ja Star Wars Knights Of The Old Republic, Star Wars BattleFront II, Star Wars Episode III VideoGame, Kaikki Need For Speed- pelit.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

lappalainen kirjoitti:no kuka on pelannu feudalismia musta se on hyvä

Juuri noin, lappalainen! Sitten asiaan. Itse en ole pelannut sitä, sillä en harrasta netissä pelaamista.

Vierailija

Bezer kirjoitti:Onko kellään Ps3?

Ei, mutta ajattelin hommata sen tuohon XBOX360 rinnalle. Wiikin on hankintalistalla.

Vierailija

Juuri noin, lappalainen! Sitten asiaan. Itse en ole pelannut sitä, sillä en harrasta netissä pelaamista.

kiitos kiitos

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat